شنبه , 20 آوریل 2024 - 9:42 ق.ظ

نیوشا مدبر کیست و چرا «کشف حجاب» کرد؟

بیوگرافی نیوشا مدبر : روز گذشته خبری مبنی بر «کشف حجاب» بازیگری به نام «نیوشا مدبر» که سابقه‌ی بازی در دو سریال صداوسیما را دارد منتشر شد. اما او کیست و چرا حجاب را کنار گذاشته است؟

بنا بر آنچه از زندگینامه‌ و کارنامه‌ی کاری خانم مدبر در فضای مجازی منتشر شده، او متولد اردیبهشت سال ۱۳۶۴ و‌ پیش از حضور در تلویزیون و سینما مدیر تبلیغاتی بوده است.

این بازیگر که فارغ‌التحصیل رشته‌ی گرافیک است در سریال «کیمیا» که بنا بر آمارهای اعلام‌شده از سوی صداوسیمای جمهوری اسلامی سریال پر بیننده‌ای بود حضور داشت و پس از آن نیز بازیگر سریالی به نام «آمین» شد که به سفارش نیروی انتظامی ساخته شده بود.

مدبر که سابقه‌ی حضور در فیلم سینمایی «دختر» به کارگردانی سیدرضا میرکریمی را هم در کارهای اندک تصویری‌اش دارد با انتشار ویدئویی «کشف حجاب» کرد و گفته است که این کار را برای مخالفت با «حجاب اجباری» انجام می‌دهد.

این بازیگر در این ویدئو که در خارج از کشور ضبط شده، گفت: با این ویدئو می‌خواهم بگویم که هر زنی که حجاب ندارد باعث فساد نمی‌شود.

در این بخش از ایرانیکام به معرفی کامل نیوشا مدبر و بیوگرافی او می پردازیم.

زندگینامه نیوشا مدبر

نیوشا مدبر بازیگر ایرانی متولد 14 اردیبهشت ماه سال 1364 ، اهل تهران و بازیگر سینما و تلویزیون است. او در خانواده ای کم جمعیت متولد شد و تنها یک برادر دارد.

تحصیلات

نیوشا مدبر فارغ التحصیل رشته گرافیک است و قبل از ورود به بازیگری برای شرکت تبلیغاتی ، کار گرافیکی انجام می داد . او در این بار می گوید: « اگر از اول می دانستم میخوام بازیگر شوم در دانشگاه قطعا سینما می خواندم».

بیوگرافی نیوشا مدبر

شروع بازیگری

نیوشا مدبر با تشویق برادرش در دوره های بازیگری استاد سمندریان شرکت کرد . کارش را با تئاتر آغاز کرد . چندین تئاتر کار کرد که به اجرا نرسید اما برای او دنیایی از تجربه بود.

نیوشا مدبر در کیمیا

نیوشا مدبر و از روی صحنه تئاتر توسط جواد افشار کارگردان معروف برای یکی از نقش های فرعی سریال «کیمیا» انتخاب شد که این سریال در سال 1394 از تلویزیون پخش شد.

نیوشا مدبر پس از کیمیا چندین فیلم کوتاه بازی کرد.

اولین فیلم کوتاه این چهره «شعری برای وطن» بود و پس از آن برای سریال « انقلاب زیبا» از کارهای بهرنگ توفیقی معرفی شد اما در نهایت این همکاری اتفاق نیفتاد.

نیوشا مدبر در آمین

این چهره در سال 94 نقش کوتاهی در سریال «آمین» را برعهده گرفت و پس از آن در چند مستند و فیلم به عنوان نقش اول بازی کرد.

عکاسی

نیوشا مدبر علاوه برا بازیگری به عکاسی هم علاقمند است. عکاسی یک فیلم نیمه بلند به کارگردانی امیرمحمد زند را نیز عهده دار بوده است.

ترجیح می دهد بازیگری را در سینما ادامه دهد . به اعتقاد وی در سینما بهتر می تواند کار کند و کار در سینما را به سریال های تلویزیون ترجیح می دهد.

ازدواج و همسر نیوشا مدبر

نیوشا مدبر ازدواج نکرده و مجرد است .

بیوگرافی نیوشا مدبر

بیوگرافی نیوشا مدبر

بیوگرافی نیوشا مدبر

بیوگرافی نیوشا مدبر

دیگران می خوانند:

بیوگرافی فرشته طائرپور و علت مرگ

زندگی نامه و بیوگرافی رؤیا میرعلمی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون + عکس

بیوگرافی ریحانه پارسا و همسرش + عکس های ریحانه پارسا و مصاحبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *