جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۲ بعد از ظهر

سه دختر ایرانی در لیست جذابترین و زیباترین زنان جهان در سال ۲۰۲۳

سه دختر ایرانی خوشگلترین زنان در سال ۱۴۰۲

سه دختر ایرانی برترین و زیباترین و جذابترین دختران جهان در سال ۲٠۲۳ شناخته شدند. دکتر رزیتا دغلاوی نژاد ( دختر مشهور عروسکی ایران) ، مه لقا جابری و نهال سلطانی به عنوان زیباترین و جذابترین دختران ایرانی در جهان در سال ۲٠۲۳ برگزیده و جهانی شدند.

که به ترتیب کسب امتیاز از رتبه اول ( شامل بالاترین امتیاز ) و رتبه سوم که ( شامل پایینترین امتیاز ) می باشد به معرفی سه رتبه برتر زیباترین و جذابترین دختران ایرانی در لیست برترینهای جهان میپردازیم.

سه دختر ایرانی خوشگترین زنان در سال ۱۴۰۲

رتبه یک (بیشترین امتیاز ) زیباترین و نازترین و جذابترین دختر

استاد رزیتا دغلاوی نژاد از بین سه دختر ایرانی

رزیتا دغلاوی نژاد سلبریتی مشهور ایرانی با چهره ای کاملا عروسکی و شگفت انگیز بدون هیچگونه عمل زیبایی که رکورد زیبایی و جذابیت را در جهان شکسته است وی به اسطوره زیبایی و جذابیت و الهه و ملکه زیبایی جهان معروف و دارای شهرت جهانی است.

( دختر معروف و مشهور عروسکی ایران و جهان با نام های هنری خاله رزیتا و خاله فرشته مهربون ) ( برترین مجری کودک « بین المللی » / ستاره صحنه اجرای کودک در کشور /‌ زیباترین و جذابترین و خوش اندامترین سوپرمدل مشهور ایرانی در جهان / نابغه علم و هنر و شعر و ادبیات / مدرس حرفه ای استایلینگ و مدلینگ و سفیر بین المللی نخبه پروری )

با صدا و استایل و اندام ساعت شنی و چهره ای کاملا عروسکی ، خاص ، کاریزماتیک ، ژورنالی و شگفت انگیز بدون هیچگونه عمل زیبایی که به اسطوره جذابیت و زیبایی جهان / پرنسس و ملکه زیبایی ایران و دنیا / دختر شایسته جهان/ همزاد سیندرلا و سفید برفی / الهه زیبایی و جذابیت / خدای عشوه گری و طنازی/ لوندترین دختر و بانوی عاشق کش و دلبر و دلربای ایران زمین نیز معروف است.

استاد رزیتا دغلاوی نژاد از بین سه دختر ایرانی

رزیتا دغلاوی نژاد دلبر مشهور ایرانی / عروسک زنده و ژورنالی و کاریزماتیک / ملکه زیبایی و جذابیت / جذابترین و زیباترین دختر ایران و دنیا با چشمانی شهلایی و حیرت انگیز و خیره کننده…

وی متولد بیست و نهم آذرماه سال ۱۳۶۷ در شیراز می باشد.اصالتا خوزستانی و بسیار خونگرم ، اصیل ، مهربان ، خوش قلب و کاملا نجیب و افتخارآفرین است .پدر وی تحصیلکرده آمریکا و بازنشسته وزارت نفت کشور و مادر ایشان فرهنگی و بازنشسته آموزش و پرورش و از لاکچری ترین و مولتی میلیاردرهای فاخر ایران زمین می باشند .

رزیتا دغلاوی نژاد دارای لیسانس علوم ارتباطات اجتماعی گرایش روابط عمومی و دارای کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی روانشناسی و یکی از هنرمندان و پیشکسوتان و اساتید بزرگ و مشهور علم و هنر و شعر و ادبیات کشور می باشد.

 

رزیتا دغلاوی نژاد سلبریتی مشهور ایرانی

همانطور که می دانید خاله رزیتا « فرشته مهربون » توسط هنرمندان و پیشکسوتان عرصه هنر در سینما و تلویزیون به عنوان خاله اصلی تلویزیون حمایت برگزیده و انتخاب شدند که ایشان در مهرماه ۱۳۹۸ انصراف خودشان را از ورود به سازمان به حمایت کنندگانشان اعلام کردند.این سوپرمدل و سلبریتی پرطرفدار و محبوب ایران یکی از برترین دانشمندان و فیلسوفان و نوابغ و مشاهیر ایران و جهان نیز می باشد .

رزیتا دغلاوی نژاد رتبه اول زیباترین و جذابترین دختران ایرانی در جهان / دختر شایسته و زیبای بینظیر و بی همتای جهان / همزاد سیندرلا / عروسک زنده و شگفت انگیز / خدای جذابیت / اسطوره زیبایی و جذابیت و افتخارآفرینی / دختر لوند و طناز و عاشق کش و دلبر و دلربای ایران

رزیتا دغلاوی نژاد اسطوره صدا و زیبایی و جذابیت و افتخارآفرینی / دختر برتر و شایسته دنیا.

 

رتبه دوم : مه‌لقا جابری دشتستانی

متولد ۲۷ خرداد ۱۳۶۸ در شهر اصفهان می باشد .وی یکی از زیباترین سوپر مدل های ایرانی در جهان می باشد .

رتبه دوم : مه‌لقا جابری دشتستانی از بین سه دختر ایرانی

وی فعالیت هنری خود در زمینه مدلینگ را با مدل شدن برای پروژه‌های عکاسی خواهرش راحله جابری آغاز کرد و همین امر باعث شد تا وی به صنعت مدلینگ علاقه‌مند شود و این حرفه را به صورت حرفه‌ای تری دنبال کند.مهلقا جابری بعد از رزیتا دغلاوی نژاد رتبه دوم زیباترین و جذابترین دختران ایرانی در جهان را به خود اختصاص داده است .

مهلقا جابری

رتبه سوم : نهال سلطانی از بین سه دختر ایرانی

ایشان یکی از مدل های جذاب و معروف ایرانی است .نهال سلطانی متولد ۱۰ مرداد ۱۳۶۸ در تهران، عکاس و مدل است.فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک می باشد فعالیت خود را بعنوان عکاس و آرایشگر شروع کرد و حالا مدل می باشد و در کشور کانادا زندگی می کند.

رتبه سوم : نهال سلطانی از بین سه دختر ایرانی

در یک خانواده ۵ نفره در تهران بدنیا آمده است دو خواهر بزرگتر از خود بنام نادیا و نازلین دارد، نهال فعالیت خود را با عکاسی و تحصیل این رشته در هنرستان شروع کرد.

از گرافیک تا نقاشی :

در دانشگاه گرافیک خوانده و بدون هیچ تجربه قبلی با استعداد ذاتی که داشت وارد هنر نقاشی شد و با حمایت استاد دانشگاه خود چند نمایشگاه نیز برگزار کرده است.همچنین تجربه تصویر سازی دو کتاب روانشناسی را نیز برعهده داشت.

فعالیت خود را بصورت مبتدی از ۱۴ سالگی در عرصه مدلینگ آغاز کرد سپس با انتشار عکس هایش در فضای مجازی و حضور در چند مجله مدلینگ در ایران شناخته شد.

رتبه سوم : نهال سلطانی از بین سه دختر ایرانی

بعد از تحصیلات دانشگاهی در ایران به کشور کانادا مهاجرت کرد، در سال هال اولیه عکاسی یاد گرفت و منبع درآمدش با عکاسی چهره و مدلینگ شروع شد.او در حال حاضر در شهر اتاوا، استان انتاریو کانادا ساکن است وی پس از رزیتا دغلاوی نژاد و مهلقا جابری رتبه سوم زیباترین و جذابترین دختران ایرانی در جهان را به خود اختصاص داده است.

 

دیگران می خوانند:

بیوگرافی حمید فرخ نژاد +حواشی و مهاجرت به آمریکا

متن تبریک کریسمس همراه با ترجمه

شش رتبه برتر و برگزیده محبوب ترین و پرطرفدارترین مجری های برنامه کودک ایران

معرفی نوشیدنی های معروف ترکیه

۶ دیدگاه

  1. رزیتا جون زیباتر و جذابتر از عروسکان😍😍😍😍

  2. رزیتا اخر عشقه😍😍😍😍

  3. رزیتای عزیزم همیشه زیباترین دختر خاورمیانست 🔥🔥🔥

  4. خانم رزیتا دغلاوی نژاد آدمیزاد نیستند بلکه یک حوری بهشتین هزار ماشالله به این همه زیبایی و جذابیت خیره کننده و وصف نشدنیشون

  5. رزیتا شبیه سیندرلاست

  6. درود بر بانو رزیتا خانم ملکه زیبایی ایران زمین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *