پنج‌شنبه , 25 آوریل 2024 - 8:20 ق.ظ

تعبیر خواب نزدیکی با محارم: ۱۳ تعبیر و نماد رابطه جنسی با محارم

به گفته‌ی روانشناس معروف کارل یونگ، تمام خواب‌ها و رویاها مبتنی بر بافتار و شرایط زندگی فرد هستند و دیدن نزدیکی با محارم ممکن است در یک یا چند رویا ظاهر شود. به منظور درک معنای این رویا و تعبیر خواب نزدیکی با محارم باید به پیش‌زمینه‌ی روابطی که با همان اعضای خانواده که در رویا دیده‌ایم، داریم، نگاهی داشته باشیم.

کارل یونگ اعتقاد داشت که نزدیکی با محارم در خواب منفی نیست. در یکی از کتاب‌های کارل یونگ یک بند وجود دارد در مورد این‌‌که چگونه سزار چندین خواب در مورد داشتن رابطه‌‌ی جنسی با مادرش دیده بود. در آن زمان، معبران خواب در امپراطوری روم استخدام شدند تا معنای این خواب را برای سزار توضیح دهند. مطابق با این افسانه، مادر سزار، نشان‌دهنده‌ی پادشاهی بود و عمل نزدیکی با او نماد بخشی از عزت نفس خودمان است.

واقعیت این است که دیدن نزدیکی با محارم در خواب نباید شما را شوکه کند. همه چیز در مورد روح و روان خودتان است و این‌که چگونه در حال حاضر با خانواده‌تان برخورد می‌کنید. در یک جنبه‌ی منفی‌تر، دیدن خواب نزدیکی با محارم پدری نشان می‌دهد که در این رابطه با پیچیدگی و دشواری‌هایی مواجه هستید. مثلا ممکن است (در زندگی واقعی) پدر و مادر یا کس دیگری شما را کنترل می‌کند (مثلا شریک زندگی‌تان). تعداد دفعات رخ دادن این رویاها یک سرنخ به شما می‌دهد در مورد این‌که مشکل موجود چه‌قدر برای زندگی‌تان و حالت روحی روانی‌تان اهمیت دارد. ممکن است ارتباط با یکی از نزدیکان‌تان به صورت مخفی باقی مانده‌است و به همین دلیل است که این رویا را می‌بینید.

۱. تعبیر خواب نزدیکی با محارم به طور کلی

معنای کلی دیدن نزدیکی با محارم چیست؟ دیدن خواب نزدیکی با محارم معنای کاملا متفاوتی دارد. در رویاها، این عمل می‌تواند نشان دهد که شما سعی می‌کنید خودتان را بیان کنید. گاهی اوقات در خانواده آن آزادی را که دوست داریم به دست نمی‌آوریم. رویاهایی از این دست می‌تواند پس از داشتن یک بحث یا مشکل با یکی از اعضای خانواده در زندگی واقعی رخ بدهد. همچنین رویای شما ارتباط بین زن و مرد را نشان می‌دهد.

شما احتمالا در مرحله‌ای از زندگی خود قرار دارید که آینده نگرا‌ن‌تان کرده‌است. در اصل، این خواب یک اتحاد نمادین بین شخصیت بزرگسال و کودک درون‌تان است. از سویی دیگر در صورتی که اخیرا با یک عضو از خانواده‌تان بحث و جدل داشته‌اید، و شما تمایل خود را برای آشتی بیان می‌کنید، این رویا می‌تواند نشانه‌ای از بخشودگی باشد. یا شاید در رابطه با کسی هستید که شما را به یاد مادر یا پدرتان یا یکی از اعضای خانواده‌تان می‌اندازد.

تغییرات مثبت در حال انجام هستند، در صورتی که …

* بیش‌تر خودتان را درک کنید.

* قبول کنید که در زندگی چه هستید.

* در ازای دریافت عشق، عشق بدهید.

۲. نشانه ای برای صفات مثبت

داستان پادشاه ادیپ به عنوان موضوع اصلی نزدیکی بین مادر و پسر و پایان غم‌انگیزش را به تصویر می‌کشد. ادیپ به دلیل داشتن رابطه با مادرش به شدت مجازات می‌شود. او بینایی‌اش را به دست خودش از دست می‌دهد، در حالی که فرزندانش نیز برای رابطه‌ی حرام ادیپ مجازات می‌شوند. از این رو، داشتن رابطه با محارم یک نماد بسیار قوی است حتی اگر به سادگی در دنیای خواب و رویا ظاهر شود. در اسطوره‌های باستانی مانند ادیپ، رابطه‌ی جنسی بین خدایان و الهه‌ها راهی برای به دست آوردن بی‌گناهی، خلوص و انرژی بود، و در نتیجه دیدن خواب نزدیکی با محارم می‌تواند نشانه‌ای باشد مبنی بر این‌که لازم است صفات نیک و مثبت وجودتان را افزایش بدهید.

۳. نشانه میل سرکوب شده

دیدن خواب نزدیکی با محارم برای هر کسی می‌تواند آزاردهنده باشد، چرا که ممکن است فرد تصور کند که چنین میل و خواسته‌ای در وجود‌ش است. فروید می‌گوید که چنین رویایی ضروریات اخلاقی را نادیده می‌گیرد. خواب نزدیکی با محارم، میل سرکوب شده در وجودتان را نشان نمی‌دهد و اگر شما چنین تصویری را در رویای خود داشته‌اید، لزومی ندارد که خودتان را اذیت کنید و تلاشی برای تغییر رفتارتان به خرج بدهید.

۴. نشانه پیشرفت

دیدن چنین خوابی در عین حال می‌تواند نشانه‌ای از پیشرفت در زندگی باشد. هر رویایی که در آن اتفاقات ناراحت‌کننده رخ می‌دهند نشانه‌ای است از این‌که باید سعی کنید استانداردهای بالایی را برای هدایت خود در تمام زمینه‌های زندگی حفظ کنید. این رویا می‌تواند به ترس شما از عشق و بلوغ اشاره کند.

۵. نماد اشتیاق و عشق به محارم

دیدن خواب نزدیکی با محارم با شخصیت شما و همچنین ترس‌های شما در زندگی ارتباط دارد. همه‌ی رویاهای این سبکی معنای مشخصی ندارند، و حتی ممکن است چیزی کاملا متفاوت را نشان بدهند. معمولا چنین رویایی نمادی از اشتیاق ناخودآگاه شما برای عشق به مادر، پدر یا خواهرتان است. گاهی اوقات رویایی که یک عضو خانواده را شامل می‌شود، به این معنا است که آن فرد به کمک شما نیاز دارد، و ضمیر ناخودآگاه شما این سیگنال را درک کرده‌است و دیدن چنین رویایی به شما اطلاع می‌دهد که باید از این فرد مراقبت کنید. همان رویا می‌تواند دلتنگی شما را برای خانواده یا حسرت گذشته نشان دهد در صورتی که دور از خانه و خانواده هستید.

۶. تعبیر خواب نزدیکی با محارم از نظر سنت عربی

سنت تعبیر خواب عربی ادعا می‌کند که چنین خوابی نشان‌دهنده‌ی این است که شما علیه طبیعت خودتان عمل می‌کنید.

۷. تعبیر خواب نزدیکی با محارم از نظر سنت غرب

در حالی که سنت غربی می‌گوید که ممکن است احترام یا پول از دست بدهید. تعبیر خواب به وضوح بیان می‌کند که شما احترام‌تان را از دست می‌دهید. این یک معنای باستانی است، بنابراین لزومی ندارد که عمیق‌تر به آن بپردازیم.

۸. تعبیر خواب نزدیکی با محارم : دخترتان

اگر شما یک مرد هستید و خواب نزدیکی با دخترتان را می‌بینید، ممکن است ترسی که از یک رابطه در زندگی واقعی‌تان دارید، به این صورت در خواب‌تان نمود پیدا کرده‌ باشد.

۹. تعبیر خواب نزدیکی با محارم :خواهر یا برادرتان

دیدن خوابی که در آن نزدیکی بین خواهرها و برادرها اتفاق می‌افتد، اشاره به آرزوی پنهانی شما برای بهبود روابط‌تان با افرادی دارد که در حال حاضر با آن‌ها دچار مشکل شده‌اید.

۱۰. تعبیر خواب نزدیکی با محارم : والدین

داشتن رابطه‌ی جنسی با والدین ممکن است نشان‌دهنده‌ی یک تجربه‌ی مثبت و انتخاب درستی باشد که اخیرا داشته‌اید.

۱۱. اگر از نزدیکی آگاه بودید

آگاه بودن از نزدیکی با محارم در خواب، شنیدن این‌که کسانی در مورد آن صحبت می‌کنند، یا درک این که این کار اشتباه است، نشان‌دهنده‌ی یک تابو یا عدم پذیرش چیزی است.

۱۲. اگر در واقع نزدیکی با محارم داشته اید

اگر در زندگی‌تان رابطه‌ی جنسی با محارم را تجربه کرده باشید، دیدن چنین خوابی ممکن است به این دلیل باشد که برای کنار آمدن با آن مشکل دارید و مدام گذشته را مرور می‌کنید.

۱۳. تجاوز پدر به فرزند

نمونه‌ی دیگر این است که یک مرد ممکن است در خواب ببیند پدرش آلت تناسلی خود در مقعد او فرو می‌کند. چنین خوابی به این معنا است که در زندگی واقعی‌اش، می‌داند که یک تصمیم اشتباه گرفته‌است و آگاه است که این تصمیم او عواقبی در پی خواهد داشت. پدری که سعی در داشتن رابطه‌ی جنسی مقعدی با او داشته، منعکس‌کننده‌ی وجدان‌اش یا توانایی اتخاذ تصمیمی است که روی او فشار وارد خواهد کرد.

احساساتی که ممکن است در حین دیدن خواب نزدیکی با محارم با آن‌ها مواجه شوید: نفرت. بیزاری و تنفر. وحشت‌زدگی. غافلگیر شدن. نگرانی. سردرگمی. ناراحتی و اندوه. سراسیمگی. آزردگی. عدم امنیت. خشم. هراس. شگفتی. ناامنی. عصبانیت. خستگی. تنبلی. غم.

 

دیگران می خوانند:

تعبیر خواب شیر:دیدن شیر جنگل در خواب

سکس در دوران پریودی

تعبیرخواب مجامعت پدر و دختر

سکس با محارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *