سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱ قبل از ظهر

استایل لاکچری لیلا اوتادی در مهمانی شیخ عرب

لیلا اوتادی عکسهای از خودش در جشنواره فیلم در کشور عمان منتشر کرده است که حواشی زیادی در بر داشته است.لیلا اوتادی یکی از بازیگران بی حاشیه است. لیلا اوتادی یکی از گرانترین بازیگران سینمای ایران است. لیلا اوتادی خواهری به نام تارا دارد که او هم در عرصه هنر فعالیت می کند و جز کارگردان های خوب است .

qdewqedw

بیوگرافی لیلا اوتادی

لیلا اوتادی متولد ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ در محله شمیران، تهران دارای مدرک معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است. لیلا اوتادی در سال ۱۳۸۱ با بازی در فیلم چشمان سیاه به کارگردانی ایرج قادری وارد عرصه بازیگری شد. لیلا اوتادی با بازی در سریال مهر و ماه سید فیاض موسوی دیده شد. لیلا اوتادی در سال ۱۳۸۵ اولین کار مناسبتی خود را در سریال آخرین گناه به کار گردانی حسین سهیلی زاده بازی میکند.

کودکت را قهرمان یک کتاب داستان کن!!
مو بکار با شرایط پرداختی اقساطی
۴ ساعت و ۱۲ دقیقه تا شروع پولدار شدن
اگر (تولید کننده یا کارآفرین) هستید… همین حالا اقدام کنید
آموزش جامع معاملات ارزهای دیجیتال! همین الان کلیک کن!
معامله در بازار جهانی با واریز و برداشت آنی! همین الان شروع کن!

لیلا اوتادی

زندگی هنری لیلا اوتادی

لیلا اوتادی دانش‌آموخته کارشناسی معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است.لیلا اوتادی در سال ۱۳۸۱ با بازی در فیلم چشمان سیاه به کارگردانی ایرج قادری وارد عرصه بازیگری شد. او با بازی در سریال مهر و ماه سید فیاض موسوی دیده شد.فیلم چپ دست به کارگردانی آرش معیریان، نویسندگی بهمن معتمدیان و تهیه کنندگی منوچهر زبردست و داریوش بابائیان ساخته سال ۱۳۸۴ است.

داستان در این فیلم لیلا اوتادی نقش دختری فراموشکار را بازی میکند که مشکلات عدیده ای را به وجود می آورد.لیلا اونادی در سال ۱۳۸۵ اولین کار مناسبتی خود را در سریال آخرین گناه به کار گردانی حسین سهیلی زاده بازی کرد.لیلا اوتادی با بازی در فیلم باغ قرمز به کارگردانی امیر سمواتی و نویسندگی پریچهره سهیلی در سال ۱۳۸۸ در کنار امین تارخ ایفای نقش کرد.سگ های پوشالی اولین تجربه کارگردانی رضا توکلی بود که در آن لیلا اوتادی به همراه نیما شاهرخ شاهی و فرزاد فرزین ایفای نقش کرد. لیلا اوتادی در سریال زخم نقش یک سروان نیروی انتظامی را بازی کرد.

لیلا اوتادی

قسمتی از گفتگو با اوتادی

لیلا اوتادی چگونه بازیگر شد؟

اوتادی در خصوص کشف استعداد بازیگری در خود گفت: حدود پنج یا شش سالم بود که جلوی آینه می‌ایستادم و بازی می‌کردم؛ و از همان زمان دوست داشتم بازیگر شوم. وقتی هفت سالم بود، خسرو شکیبایی برای انتخاب بازیگر در فیلم «کیمیا» به مدرسه ما آمد و من را برای این نقش انتخاب کرد اما پدرم اجازه نداد. تا دوره دیپلم چند بار این اتفاق برای من افتاد، ولی پدرم راضی نمی‌شد. تا اینکه بعد از اخذ مدرک دیپلم پدرم را راضی کردم.

لیلا اوتادی

 اولین فیلم‌هایت «بید مجنون» و «چشمان سیاه» بود. آیا همان مسیر این فیلم‌ها را ادامه سینما و ادی؟

بعد از بید مجنون تا دو سال هر پیشنهادی را رد کردم. بعد یکی دو نفر از دوستان گفتند، بازی کن تا دیده شوی. شاید بعضی فیلم‌هایی که بازی کردم را دوست نداشتم، ولی همه را با عشق بازی کردم.

چرا حاشیه شما زیاد است؟

خودم زیاد دنبالش نیستم. شاید به این دلیل که کارهای مختلفی انجام دادم.

 شایعات زیادی راجع به ازدواج درباره شما بوده؟

بله؛ من به همراه هر کسی که مصاحبه کردم، گفتند ازدواج کردیم!

 خودت به این شایعات دامن نزدی؟

به شایعه ازدواج نه!

در مورد شما شایعه شد که گران‌قیمت‌ترین بازیگر سینما هستید؟

بله

و تکذیب کردید؟

بله، چون حقیقت نداشت. در واقع من تکذیب نکردم، تکذیب شد.

سینما مافیا دارد؟

همه چیز مافیا دارد. طبیعی است. اینکه یک کارگردان در یک فیلمی از پسرش استفاده کند، طبیعی است. من با مافیای بد مخالفم. مثلا اینکه استاد کیمیایی از پسرش برای بازی استفاده کرد، خیلی خوب است. اما بعضی وقت‌ها مافیا خیانت در حق استعدادهایی است که پشت در تئاتر‌ این کشور می‌مانند، است.

دشمن زیاد دارید؟

اوتادی در پاسخ گفت: بله، شاید کسانی که دوست داشتند، در جایگاه من باشند.

qdewqedw

آیا قصد ازدواج دارید؟

ازدواج یعنی خودم و طرف مقابلم خوشبخت شویم. هر وقت شعور و توانایی این مسئله را داشتم، باید ازدواج کنم. صرفا عاشق زندگی کردنم.

آیا در بین ۵ خانم بازیگر در حال حاضر، جزو پنج نفر اول هستید؟

بین ۵ یا ده نفر اول. چون در سینمای ما، برای رنج سنی ۴۰ نقش‌های خوبی پیشنهاد می‌شود. مثل مریلا زارعی و خیلی دوستان دیگر.

لیلا اوتادی دانش‌آموخته کارشناسی معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است

_بزرگترین ترس شما چیست؟

از شرایطی که در اختیار و کنترل نباشد مثل جنگ، می‌ترسم.

_آزاردهنده‌ترین خصلت شما چیست؟

اینکه خیلی فکر می‌کنم تا تصمیم بگیرم.

_بهترین خصلت؟

بنا به گفته‌ دیگران اینکه بیش از حد مهربانم.

_آیا عمیقا احساس خوشبختی دارید؟

من، چون زیاد کتاب‌های روانشناسی می‌خوانم، جوابم به این سوال طولانی است. هر انسانی تا ۷ سالگی احساس خوشبختی می‌کند. اگر انسان خوب تربیت شود، این احساس با او رشد می‌کند. برای رسیدن به احساس خوشبختی بخصوص در جامعه ما باید تلاش کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *