سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۶:۴۵ قبل از ظهر

بیوگرافی آرمان درویش +عکس

بیوگرافی و عکس های آرمان درویش

بیوگرافی آرمان درویش : آرمان درویش کارگردان و بازیگر خوش چهره سینما و تلویزیون ایران فعالیت بازیگری خود را با فیلم چهارشنبه در کنار شهاب حسینی آغاز کرده است. آرمان درویش بیش از هر چیز علاقه مند به فیلم سازی و کارگرانی است تا بازیگری.

چکیده ای از زندگینامه آرمان درویش

نام اصلی: آرمان درویش

تاریخ تولد: ۲۹ مرداد ۱۳۶۶

محل تولد: ملایر

حوزه فعالیت: کارگردانی و بازیگری

بیوگرافی آرمان درویش

آرمان درویش بازیگر و کارگردان جوان سینما و تلویزیون ایران در ۲۹ مرداد سال ۱۳۶۶ در ملایر به دنیا آمده است. وی فارغ‌التحصیل رشته‌ کارگردانی از دانشگاه سوره می‌باشد.

آرمان درویش در خانواده ای هنرمند و هنردوست به دنیا آمده است. او یک برادر کوچکتر به نام آیت درویش دارد. مادر آرمان درویش خانم شهناز نصرتی برای اولین بار در فیلم پسرکشی در مقابل پسرش به ایفای نقش پرداخت.

آرمان درویش از کشف های بازیگری شهاب حسینی بوده است و به واسطه او وارد حرفه بازیگری شده است.

آرمان درویش بیش از بازیگری دغدغه فیلم سازی و کارگردانی دارد. او دوست دارد خالق اثر باشد و به تازگی مشغول کار بر روی فیلم کوتاه خودش است که فیلم نامه آن را نیز خودش نوشته است.

شروع فعالیت بازیگری آرمان درویش

آرمان درویش کیست,آرمان درویش و شهاب حسینی,زندگینامه آرمان درویش

آرمان درویش فعالیت خود را سال ۱۳۹۴ با فیلم «چهارشنبه» آغاز کرد

شروع فعالیت بازیگری آرمان درویش در سال ۱۳۹۴ و با فیلم “چهارشنبه” به کارگردانی سروش محمدزاده بوده است. وی در این فیلم در کنار شهاب حسینی ایفای نقش میکند و در نقش طاهر برادر شهاب حسینی بازی میکند.

ابتدا نقش طاهر به بازیگر دیگری سپرده شده بود ولی به دلیل برخی از مشکلات آن فرد از بازی کناره گیری میکند و شهاب حسینی به دلیل شناختی که از آرمان درویش داشته است او را به کارگردان معرفی میکند.

آرمان درویش با بازی در فیلم چهارشنبه مورد توجه منتقدان قرار گرفت و در نظرسنجی مجله‌ی فیلم بعد از نوید محمدزاده برای بازی در «ابد و یک روز»، به‌عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، بیش‌ترین رای را آورد.

یکی دیگر از کارهای مطرح آرمان درویش ، فیلم «کمدی انسانی» است که در این فیلم نیز نقش اصلی بود. این فیلم بر پایه‌ی قصه و بازی بازیگران است و کمتر دیالوگ دارد.

آرمان درویش می‌گوید: “«کمدی انسانی» بازگشت سینمای ایران به قصه‌گویی است، نه شرح یک رخ داد و یا یک سوژه نیست که برای طولانی‌تر شدن کشش بدهند و خسته کننده باشد. این فیلم چندین قصه را مطرح می‌کند که همه در نهایت به یک مضمون مشترک می‌رسند.” وی برای دو سکانس در این فیلم، ۶ ماه تمرین بوکس کرد تا زمانی که توی رینگ می‌رود، مخاطب حس کند که او واقعا یک بوکسور است.

او برای بازی در فیلم «کمدی انسانی» ساخته‌‌ی محمدهادی کریمی برنده‌ جایزه‌ بهترین بازیگر مرد از جشنواره‌ی تامیل نروژ شد.

آرمان درویش در مصاحبه ای در مورد فیلم کمدی انسانی گفته است: “کمدی انسانی ” فیلم‌نامه خوب و منسجمی داشت. از آنجایی‌که نقش بسیار متفاوتی بود که باید هم نقاش می‌ بود، هم بوکسور، هم یک نظامی و باید نسبت به همه این فنون آشنایی می‌ داشتم برایم جذاب بود.

از سوی دیگر اتفاقی که در فیلم برای این کاراکتر می‌افتد این است که یک خاصیت فیزیکی به او اضافه می‌شود و وجهی دیگر از این فرد را طی یک بازه زمانی از ۲۰ سالگی تا ۴۰ سالگی می‌بینیم که  جالب است.

زندگینامه آرمان درویش, تصاویر آرمان درویش,آرمان درویش در ملکه گدایان

آرمان درویش در سریال ملکه گدایان

از دیگر نقش آفرینی های آرمان درویش میتوان به فیلم “پشت دیوار سکوت” به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی اشاره کرد. به گفته خودش وقتی برای اولین بار با مسعود جعفری جوزانی کارگردان خوب کشورمان صحبت کرد بدون آنکه فیلم نامه را بخواند بازی در این فیلم را پذیرفته است و برایش فقط در کنار جعفری جوزانی بودن مهم بووده است. از نظر آرمان درویش در کنار جوزانی کار کردن لذت بسیاری دارد، چرا که  او بی‌ نهایت بادانش است و کنار او بودن هرلحظه آموزش است.

آرمان درویش در سال ۱۳۹۶ در فیلم «مقیمان ناکجا» به کارگردانی و نویسندگی و تهیه‌کنندگی شهاب حسینی حضور پیدا کرد و نقش اصلی را ایفا کرد که این دومین کارش بود که برای شهاب حسینی بازی می‌کرد.

آرمان درویش در سال ۱۳۹۸ در فیلم (پسر کشی) ساخته محمدهادی کریمی به ایفای نقش پرداخت. بازی در این فیلم باعث دیده شدن و شهرت وی شد. گفتنی است وی در فیلم (پسر کشی) درر مقابل مادرخانمش خانم ژاله صامتی و مادرش شهناز نصرتی ایفای نقش کرده است.

فیلم پسرکشی دوازدهمین تجربه بازیگری در سینما برای آرمان درویش بود و همچنین اولین تجربه بازیگری مادرش شهناز نصزتی بود. در این فیلم بازیگران مطرحی مانند ژاله صامتی، بهاره کیان‌افشار، نسیم ادبی، گلوریا هاردی و لیلا اوتادی به ایفای نقش پرداختند.

عکس های آرمان درویش,فیلم های آرمان درویش,آرمان درویش در پسرکشی

فیلم پسرکشی دوازدهمین تجربه بازیگری در سینما برای آرمان درویش بود

ناگفته نماند که  آرمان درویش به تازگی در سریال “ملکه گدایان ” به کارگردانی حسین سهیلی زاده در شبکه نمایش خانگی در نقش اصلی (البرز شمس) بازی کرده است.

باران کوثری, رویا نونهالی, سولماز غنی, فرزاد فرزین، ارمان درویش، شبنم قربانی، محمدرضا غفاری، پانته آ بهرام، الهام کردا، امین بهبودی، یسنا میر تهماسب، بهشاد شریفیان، علی اوجی بازیگران سریال ملکه گدایان را تشکیل داده اند.

ازدواج و زندگی شخصی آرمان درویش

تصاویر آرمان درویش,عکس های آرمان درویش,آرمان درویش و همسرش

آرمان درویش و همسرش یاس سنجری فرزند خانم ژاله صامتی

آرمان درویش متاهل است و در سال ۱۳۹۸ با یاس سنجری دختر خانم ژاله صامتی (بازیگر) و آقای ایرج سنجری (دوبلور و یازیگر) ازدواج کرده است. یاس سنجری همسر آرمان درویش در زمینه منشی صحنه تئاتر فعالیت میکند.

آرمان درویش از بازیگری تا کارگردانی

آرمان درویش اینستاگرام,آرمان درویش,بیوگرافی آرمان درویش

آرمان درویش بیش از هر چیز علاقه‌مند به فیلم‌سازی است تا بازیگری

آرمان درویش بیش از هر چیز علاقه‌مند به فیلم‌سازی است تا بازیگری؛ او در مصاحبه ای درباره فعالیت‌های جدید خود گفت:

دوستان من می‌دانند که نگاه من فیلم‌ سازی است. کسانی که از بیرون می‌بینند فکر می‌کنند که من صرفا آمده‌ام تا بازیگری کنم. درحالی‌که این‌گونه نیست بازیگری برای من راهی است برای ورود به سینمای حرفه‌ای و اینکه بتوانم درنهایت به‌عنوان فیلم‌ساز فعالیت داشته باشم.

دیگران می خوانند:

بیوگرافی آشا محرابی بازیگر سینما و تلویزیون

بیوگرافی بیتا مظلومی + علت مرگ

ممنوع الکاریِ ‎فرزاد فرزین تایید شد

بیوگرافی رضا رویگری و همسرش (اول و دوم) تا کهریزک

بیوگرافی نیکی کریمی

از نگاه من بازیگر هر کاری که انجام دهد بازهم خالق کامل یک اثر نیست و تنها اجرا کننده ذهن کسی است که می‌خواهد تصویر شود. من می‌خواهم خودم خالق اثر باشم. صادقانه این است که علاقه زیادی به بازیگری ندارم و صرفاً بازی می‌کنم تا فضا باز شود برای ساخت فیلم و ذهنیتی نسبت به بازیگری نداشتم و ندارم.

مشغول کار روی فیلم خودم هستم و از آنجایی‌که قصد دارم فیلم کوتاهی بسازم، فعلاً مشغول فراهم کردن شرایط ساخت فیلم هستم. فیلم‌نامه این کار را خودم نوشتم و هنوز اسم نهایی برای آن انتخاب نکردم.

فیلم کاملاً سورئال است و چون کار بسیار سختی است و فضای عجیب‌وغریبی دارد، شهری نیست. در این فیلم کاراکتری دارم که خاصیت فیزیکی دارد و چهره ندارد، علاوه بر او سه بازیگر دیگر هم هستند که دوستان به من لطف دارند و به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلم های آرمان درویش

 چهارشنبه (۱۳۹۴) کمدی انسانی (۱۳۹۵) پشت دیوار سکوت  (۱۳۹۷)
 مقیمان ناکجا (۱۳۹۶) پسرکشی (۱۳۹۸) ملکه گدایان (۱۳۹۹)

آلبوم تصاویر و بیوگرافی آرمان درویش

آرمان درویش کیست,آرمان درویش و شهاب حسینی,آرمان درویش در ملکه گدایان

آرمان درویش در ملکه گدایان در نقش اصلی البرز شمس

آرمان درویش کیست,آرمان درویش و شهاب حسینی,آرمان درویش در فیلم چهارشنبه

آرمان درویش در پسرکشی در کنار مادرش بازی کرده است

آرمان درویش کیست,بیوگرافی آرمان درویش,عکس های آرمان درویش

جدیدترین تصاویر آرمان درویش در اینستاگرام

آرمان درویش ,بیوگرافی آرمان درویش,تصاویر آرمان درویش

ارمان درویش از کشف های بازیگری شهاب حسینی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *