شنبه , 27 آوریل 2024 - 12:35 ب.ظ

بیوگرافی محمد امین مدنی +تصاویر و اینستاگرام

زندگینامه محمد امین مدنی

محمدامين مدني متولد چهاردهمین روز از فصل پاییز در تهران / شميران است. پدر و مادرش هر دو از مديران نفت بودند. به واسطه دوستي پدرش با محمد بهرامي و ايرج راد؛ به همراه مادر، خواهر و برادر دوقلوي كوچكترش از تماشای تئاتر در تئاترشهر به وجد آمد و اجراهاي تئاتر علاقه وی به بازیگری را در همان سنین کودکی درون سینه اش نهادینه ساخت و مشغول فعاليت در اين حرفه شد. قد وی 183 سانتیمتر می باشد . محمد امین مدنی مجرد است.

محمد امین مدنی

شروع بازیگری محمد امین مدنی

وي در دوران راهنمايي آموختن فنون هنر بازی را نزد آقای حمیدرضا آذرنگ و در دوران دبيرستان گويندگي راديو را نزد عليرضا معيني و شناخت دوربين و لنز در سينما را با علي لقماني در كانون سينماگران جوان فرا گرفت. عجيب است كه با اين همه علاقه و پشتكار، بجاي هنرستان، به سراغ رشته رياضي در دبيرستان رفته و سپس مسير خود را در تحصيل در رشته مهندسي معماري ادامه و به اتمام رساند. در ادامه فعالیت هاي کاری پس از وقفه اي طولاني در زمينه بازي بالاخره به توصیه مهران امام بخش، امير جعفري و روزبه سجادي حسيني، تحصیل دانشگاهی رشته نمایش در گرایش بازیگری را در دانشكده هنر و معماري آغاز نمود و از محضر اساتيدي همچون علي اصغر راسخ راد، رامتين خداپناهي، مهران امام بخش، ايرج افشاري اصل، مسعود موسوي، فريدون مهرابي، عليرضا دريابيگي و … بهره برد و نهايتا با معدل ١٨:٨٨ فارغ التحصيل شد.

نمایش های محمد امین مدنی

نمايش هاي: كلاس درس (محمد رياضت) حجر بن عدي (امين مدني) عروس مردگان (اميدرضا سپهري) نمايش مسافر اتاق شماره ٣٧ (پانيز نوروزي) نمايش سريالي ما كي هستيم (مسعود ترابي) نمايش گره گاه (پيمان چراغي) ضيافت در زيرطاقي (شيدرخ خزايي) بخشي از فعاليت هاي او مي باشند.

 

اینستاگرام محمد این مدنی

برای دیدن تصاویر و دنبال کردن اخبار محمد امین می توانید به پیج اینستاگرام او مراجعه کنید.

اینستاگرام محمد این مدنی 

تصاویر محمد این مدنی

محمد امین مدنی

محمدامين مدني و بهي جديدي نمايش گره گاه

 

محمدامين مدني استاد بهروز رضوي جام جم

ميلاد كي مرام محمدامين مدني نمايش عروس مردگان

رضا عطاران، محمدامين مدني، كريم اميني پشت صحنه فيلم آبنبات چوبي

 

محم

 

محمد امین مدنی و نرگس آبیار اجرای نمایش مسافر اتاق شماره 37

 

 

محمد امین مدنی و حسین فرح بخش اجرای نمایش ما کی هستیم

 

دیگران می خوانند:

بیوگرافی محمد امین دوستی +تصاویر و اینستاگرام

بیوگرافی امین تارخ و همسرش منصوره شادمنش + علت درگذشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *