جمعه , 19 آوریل 2024 - 2:33 ب.ظ

دانلود برنامه آموزشیار پلاس

برنامه آموزشیار پلاس دانشگاه آزاد در دو نسخه اندروید و تحت وب طراحی و منتشر شده است. دانشجویان دانشگاه آزاد به منظور استفاده از خدمات ارائه شده در سایت اصلی این دانشگاه مانند پرداخت شهریه، انتخاب واحد، مشاهده نمرات و … اپلیکیشن amoozeshyarplus را دانلود و در تلفن همراه خود نصب کنند.

 

سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد با هدف ارائه خدمات یکسان به دانشجویان تمامی مقاطع و تمامی واحدهای آموزشی سراسر کشور طراحی و راه اندازی شده است. هر دانشجو می تواند از طریق امکانات ارائه شده در سیستم آموزشیار بدون مراجعه به دانشگاه محل تحصیل برای انجام امور دانشجویی – دانشگاهی خود اقدام کند.

داوطلبان برای ورود به صفحه شخصی خود در سایت آموزشیار باید به سایت edu.iau.ac.ir مراجعه کنند و با وارد کردن اطلاعات به پرتال دانشجویی دسترسی پیدا کنند. این دانشگاه در راستای تسهیل دسترسی داوطلبان به آموش یار اپلیکیشن موبایلی تحت عنوان ” آموزشیار پلاس ” را راه اندازی کرده است.

دانشجویانی که گوشی هوشمند با نسخه های اندروید یا ios دارند، می توانند با دانلود نسخه رسمی برنامه موبایل آموزشیار پلاس از طریق گوشی وارد این سامانه شوند. در ادامه لینک دانلود برنامه آموزش یار دانشگاه آزاد و نحوه نصب و ورود به اپلیکیشن amoozeshyarplus را ارائه داده ایم.

 

لینک دانلود برنامه آموزشیار دانشگاه آزاد

همانطور که پیش از این نیز اشاره شده است، انجام اموری هم چون انتخاب واحد دانشگاه آزاد، حذف و اضافه، ارزشیابی اساتید، دریافت کارت آزمون و مشاهده نمرات امتحانی دانشجویان دانشگاه آزاد از طریق سایت آموزشیار انجام می شود. با توجه به این موضوع سهولت دسترسی به این سامانه و امکانات آن برای دانشجویان از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

با توسعه فناوری تلفن های همراه و تعداد بالای دانشجویان دارنده گوشی های هوشمند و بروز، اپلیکیشن موبایلی آموزش یار پلاس در راستای سهولت هر چه بیشتر ورود به این سامانه طراحی و رونمایی شده است. این اپلیکیشن در دو نسخه رسمی اندروید و تحت وب زیر نظر مرکز دانشگاه آزاد و سایت اصلی آموزشیار طراحی و منتشر شده است. نسخه ios اپلیکیشن آموشیار پلاس هنوز منتشر نشده است.

 

در ادامه لینک مستقیم دانلود نسخه اندروید و نسخه تحت وب برنامه amoozeshyarplus را ارائه داده ایم. داوطلبان با کلیک بر لینک دانلود نسخه موردنظر می توانند برنامه آموزشیار پلاس را دریافت کرده و سپس آن را بر روی تلفن همراه خود نصب کنند.

 

دانلود

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *