شنبه , 27 آوریل 2024 - 4:24 ب.ظ

رونمایی از زیبایی خیره کننده و وصف نشدنی خانواده جنتلمن و نجیب زاده و اصیل رزیتا دغلاوی نژاد ( یکی از یکی ملکه زیبایی تر )

استاد رزیتا دغلاوی نژاد دختر معروف و مشهور عروسکی ایران « سلبریتی مشهور ایرانی با صدا ، استایل و چهره ای کاملا عروسکی و شگفت انگیز بدون هیچ گونه عمل زیبایی و آرایش با نام های هنری خاله رزیتا و خاله فرشته مهربون « برترین مجری کودک کشور / دانشمند و فیلسوف مشهور ایرانی/ سوپرمدل باحجاب اسلامی / نابغه علم و هنر و شعر و ادبیات کشور » بلاخره از خانواده فرهیخته و اصیل و جنتلمن و نجیب زاده خود رونمایی کرد .

مخاطبین و طرفداران دواتیشه وی که بینهایت زیاد و حداکثر مردم کشور ایران و حتی دنیا را تشکیل می‌دهد با دیدن عکس های خانواده رزیتا « جنتلمن های واقعی و شگفت انگیز » شوکه و حیرت زده شدند .

رزیتا دغلاوی نژاد دانشمند و فیلسوف مشهور ایرانی که مایه افتخار ایران و غرور ملی می باشد و توانسته راه صد ساله موفقیت را یک شبه طی کند و نابغه علم و هنر و شعر و ادبیات و برترین مجری کودک کشور شناخته شود همینک مدت زمان کوتاهی است که به خاطر زیبایی ها و جذابیت های فوق العاده حیرت انگیز و چشم گیرش توانسته در جهان به عنوان اسطوره زیبایی جهان نیز شناخته شود . زیبایی و جذابیت این سلبریتی مشهور ایرانی به قدری زیاد است که چشم همه با دیدن وی تسخیر میشود و همه محو و مسخ تماشای این همه زیبایی و هنر و جذابیت وی می باشند .

هنر و اجراها و کلیه برنامه های کودک و نوجوان جذاب و فوق العاده بینظیر و شاد و هیجانی وی نیز که زبانزد عوام و خاص است.

استقبال بیشمار و بی سابقه سالن های اجرا را از شادی روی هوا میترکاند و مردم برای تماشای برنامه های شاد و کودکانه ایشان صف میکشند و در تکاپو هستند که صندلی خالی و جای خالی برای دیدن وی و اجراهای شاد و پر شور و نشاط ایشان رزرو کنند .

استاد رزیتا دغلاوی نژاد اسطوره ای که توانست با هنرهای ارزشمند و نجابت و علم و دانش بالای خود و همچنین قلب مهربان و زلال و پاک و بینظیرش توانست خیلی سریع خود را در دل مردم ایران جا کند و به یکی از محبوبترین و پرطرفدارترین سلبریتی های برتر ایران تبدیل شود و لقب برترین و مهربانترین معلم و مجری کودک و اسطوره تکرار نشدنی مجری‌گری کودک و حتی دنیا را از آن خود کند .

دختر عروسکی ایران به سرعت جهانی شد و یک جهانی را نسبت به خود و علم و نبوغ و هنرهای ارزشمند خود شگفت زده کرد .

به راستی که آنچه همه خوبان با هم دارند رزیتا همه را یکجا دارد .

بسیاری او را به عنوان اوج هنر آفرینش خداوند نیز لقب نامیدند .

مردم و مسئولین و به ویژه کودکان عزیز بسیار ایشان و شخصیت والا و گرانبهای ایشان را دوست دارند و کشور ایران قدرتمندانه با داشتن چنین بانوی فاخر و ارزشمند و نابغه و دانشمندی به خود می بالد و افتخار می‌کند و همیشه از وی به عنوان یکی از سرمایه های بزرگ و افتخار آفرین کشور در علم روانشناسی و هنر و شعر و ادبیات یاد می شود .

هر کجا نام اسطوره و مشاهیر ایران و جهان هست نام استاد رزیتا دغلاوی نژاد به زیبایی در بین همه می درخشد .

ایشان لقب دختر مشهور عروسکی ایران ، اسطوره زیبایی جهان ، دختر شایسته دنیا ، ملکه زیبایی جهان ، همزاد سیندرلا ، حوری بهشتی ، زیباترین دختر ایران و جهان بدون عمل و آرایش ، خدای جذابیت ، استاد عشوه گری و لوندی و دختر عاشق کش و دلبر و دلربای ایران را نیز از آن خود کرده است .

در ادامه عکس های جدید دختر عروسکی ایران بانو رزیتا دغلاوی نژاد را به همراه عکس های جذاب و دیدنی خانواده وی « مادر / مادربزرگ و پدربزرگ » و همچنین عکس های کودکی رزیتا به همراه خواهرش یاسمن برایتان گردآوری و منتشر کردیم .

 

عکس مادر رزیتا دغلاوی نژاد اسطوره زیبایی و جذابیت / زیبایی خیره کننده و وصف نشدنی میترا بهنام ( مادر رزیتا دغلاوی نژاد )/ میترا بهنام ملکه زیبایی ایران و دنیا یک جنتلمن اصیل،نجیب زاده و واقعی و فرهنگی و بازنشسته آموزش و پرورش می باشد.

عکس مادربزرگ مادری رزیتا دغلاوی نژاد ” ملکه زیبایی جهان ” زیبایی خیره کننده و وصف نشدنی مادربزرگ مادری رزیتا دغلاوی نژاد دختر مشهور عروسکی ایران و دنیا ( ماه منیر ناصر زاده ( مولا ) دختر سید عبدالرسول مولا و نوه دکتر علیرضا مترجمی ” مترجم السلطنه ” ( کنسول و سفیر ایران در فرانسه در زمان قاجار ) ” زن شایسته ایران و جهان

 

جذابیت و زیبایی خیره کننده و وصف نشدنی رزیتا دغلاوی نژاد دختر مشهور عروسکی ایران و دنیا ( ملکه زیبایی و جذابیت و زیباترین و جذابترین دحتر روی کره زمین )

 

عکس جنتلمن واقعی و اصیل ایران زنده یاد مهندس عبدالحسین بهنام از خان و خانزادگان و زمینداران و ثروتمندان بزرگ خوزستان و ایران / پسر معاون ارشد شیخ خزعل حاکم بزرگ خوزستان ( دارای دو دیپلم تجربی و انسانی و دارای لیسانس ( در زمان های قدیم تحصیلکردگان و فرهیختگان بسیار کم بودند و پدربزرگ دکتر رزیتا دغلاوی نژاد جزو آن دسته از افراد نایابی بود که تحصیلات دانشگاهیو لیسانس داشتند)

 

عکس رزیتا دغلاوی نژاد و خواهرش دکتر یاسمن دغلاوی نژاد(کودکان فوق لاکچری دهه شصت ) که عین پرنسس ها و شاهزادگان واقعی بزرگ و تربیت شدند) یاسمن دغلاوی نژاد هم همانند خواهرش رزیتا نابغه و بسیار باهوش و موفق و دارای دکتری تخصصی زبان انگلیسی و مترجم و استاد تدریس زبان انگلیسی می باشد.

تصویر دلبرانه رزیتا دغلاوی نژاد ( اسطوره زیبایی و جذابیت و خوش اندامی )

 

عکس امپراطور و ملکه زیبایی و جذابیت ایران پدربزرگ و مادربزرگ اسطوره زیبایی جهان دکتر رزیتا دغلاوی نژاد دختر مشهور عروسکی ایران « نجیب زادگان و جنتلمن های اصیل و واقعی ایران و دنیا »

رزیتا دغلاوی نژاد با صدا و چهره و استایلی کاملا عروسکی و شگفت انگیز بدون هیچگونه عمل زیبایی و جراحی رکورد زیبایی و جذابیت را در جهان شکست / پرنسس و ملکه زیبایی ایران و دنیا

عکس رزیتا دغلاوی نژاد ( جذابترین و زیباترین دختر ایران و دنیا ) در کودکی

شباهت بینظیر رزیتا دغلاوی نژاد با مادر و مادربزرگش ( هزار ماشالله یکی از یکی زیبا و ملکه زیبایی تر

 

دیگران می خوانند:

سه دختر ایرانی در لیست جذابترین و زیباترین زنان جهان در سال ۲۰۲۳

گنجینه ای ارزشمند از جملات و سخنان ناب علمی و انگیزشی استاد رزیتا دغلاوی نژاد

طرز تهیه کیک کدو حلوایی

عجیب ترین اختیارات ملکه انگلیس

5 دیدگاه

  1. اصالت واقعی یعنی این خانواده درود به شرفشون جنتلمن های واقعین حرف ندارند لذت بردم از این مطلب دلربا و بی نظیر و وصف نشدنی

  2. جووون 😘🥰😍

  3. عجب دافای معرکه ای

  4. مامان بزرگش از همشون خوشگل تره الهه زیبایین همشون

  5. خانواده نجیب زاده و اصیلی داره بسیار جنتلمن و متشخص و زیبا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *