چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۶:۲۸ بعد از ظهر

طلوعی در زخم کاری +عکس بازیگر

طلوعی در سریال زخم کاری

در قسمت ۱۱ سریال زخم کاری ، منصوره با کمک طلوعی ، شخصیت تازه وارد سریال ، انبار مالک و شریکش را به آتش می کشند.بازیگر نقش طلوعی در سریال زخم کاری  هرگز مشخص نشد.

طلوعی زخم کاری

 

پخش فصل دوم سریال «زخم کاری» از امروز (۱۷ شهریور) آغاز شد. در خلاصه داستان فصل دوم آمده است: میثم که تنها وارث تاج و تخت مالک است، در پی انتقام از قاتل اوست. در این میان، نبود مالک بهانه‌ای می شود برای ورود طلوعی، تنها حامی قدرتمند هولدینگ ریزآبادی به آنجا برای سروسامان دادن به اوضاع…اما این تمام حقیقت نیست!

طلوعی زخم کاری

طلوعی در سریال زخم کاری۲ کیست؟

درفصل اول سریال نام طلوعی بارها از زبان شخصیت‌های مختلف شنیده می‌شود؛ او همان بالادستی یا مهره درشتی است که خیلی چیزها به تأیید او می‌رسید. اما در قسمت ۱۱ فصل اول سریال «زخم کاری» منصوره با همکاری طلوعی، انبار مالک و شریکش را به آتش کشیدند. حالا مخاطبان در فصل دوم، طلوعی را برای اولین‌بار می‌بینند. کامبیز دیرباز در فصل دوم «زخم کاری» نقش طلوعی را بازی می‌کند.

کامبیز دیرباز فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه هنر و معماری است. او فعالیت هنری‌اش را از سال ۱۳۷۶ با تئاتر و فعالیت سینمایی را هم از سال ۱۳۷۸ با حضور در فیلم «دختران انتظار» آغاز کرد. دیرباز سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را در بیست و دومین دوره جشنواره فیلم فجر (۱۳۸۲) برای بازی در فیلم «دوئل» احمد رضا درویش به‌دست آورده است. «انعکاس»، «اخراجی‌ها» و «به نام پدر» از دیگر فیلم‌هایی هستند که دیرباز در آن‌ها حضور داشته است.

دیگران می خوانند:

گشت ارشاد ۳

بیوگرافی “مهران غفوریان” در کنار عکس های او با همسر و مادرش

بیوگرافی علی شادمان [بازیگر سریال یاغی] زندگی شخصی + عکس و پیج

بیوگرافی و عکس های دیدنی پرستو صالحی

بیوگرافی کامل و عکس های “رعنا آزادی ور”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *