شنبه , 20 آوریل 2024 - 12:37 ق.ظ

آرایش سکسی

معرفی و آموزش کامل آرایش سکسی

آرایش سکسی :حتی کوچکترین تفاوت های ظریف در آرایش نیز می تواند جذابیت و جنسیت خاصی ایجاد کند. آرایشگر مشهور و خالق رژ لب شخصی شده سرگئی نائوموف با Elle.ru رمز و راز ایجاد پنج ظاهر را که به طور مغناطیسی بر مردان تأثیر می گذارد ، به اشتراک می گذارد. در این مقاله از ایرانیکام باما همراه باشید.

کانتور پلک داخلی

آرایش دیدنی با کیال (آستر نرم برای کانتور داخلی) روی پلک داخلی 2 تا 5 دقیقه طول می کشد. ابتدا صورت را آماده کنید: تن را بزنید ، با رژگونه بر استخوان های گونه تأکید کنید. در این حالت بهتر است که روی گونه ها کمی قوی تر از حد معمول برجسته شود ، در این صورت آرایش ناتمام به نظر نمی رسد. پس از آن ، یک خط چشم نرم کیال برداشته و در امتداد غشای مخاطی حرکت می کنیم. این کار را می توانید با چشمان بسته انجام دهید تا بلافاصله روی قسمت های بالایی و پایینی چشم کار کنید. مداد سیاه یا قهوه ای انتخاب کنید – هرچه رنگ آن تیره باشد ، ظاهر شما بیشتر رسا و سکسی خواهد بود. جزئیات نهایی زیبایی ، ریمل مژه ای با اثر مژه مصنوعی و مرهم لب با درخشش ظریف است.

فلش های “گربه” در آرایش سکسی

آیا کیال بیش از حد برای شما اسراف است؟ یک گزینه عالی می تواند فلش های “گربه ای” باشد. برای انجام این کار ، یک سایه درخشان از سایه ها را در یک محدوده طبیعی به پلک متحرک بزنید ، و سپس – خط چشم مایع از گوشه خارجی چشم ها به داخلی. اگر می خواهید رسم پیکان را تسریع کرده و نتیجه را بهبود ببخشید ، همیشه از گوشه بیرونی شروع کنید. راز کوچک: اگر سایه ای روشن و سایه روشن به گوشه داخلی خود بزنید ، چشم ها حتی درخشان تر به نظر می رسند.

Image

آرایش دودی سبک

ما یک مداد سیاه می گیریم و یک فلش کوچک از گوشه داخلی به گوشه خارجی می کشیم ، و از طریق کانتور مژگانی به خوبی کار می کنیم. با یک برس کرکی سایه بزنید ، و خطوط چشم یک گربه دراز را به یک تیرگی نامحسوس تبدیل کنید. ما کل روش را در پلک پایین تکرار می کنیم. اگر کمی براق کننده لب را روی پلک متحرک خود بزنید ، آرایش جالب تر به نظر می رسد: درخشش مرطوب باعث جذابیت بیشتر چهره می شود.

Image

 

دیگران می خوانند:

آرایش محبوب زنان کشور‌های مختلف

چطور مثل حرفه ای ها چشمها را آرایش تیره کنیم؟

۱۲ مدل از بهترین رژ لب مایع بدون سرب از برندهای ایرانی و خارجی

آرایش زنان کشورهای مختلف چگونه است؟

طرح ساماندهی فضای مجازی + متن کامل طرح

 

پوستی مرطوب و درخشان

در نسخه چهارم آرایش ، تأکید بر تن و درخشش خواهد بود. آنطور که به نظر می رسد دشوار نیست. رنگ آن را بزنید ، یک برس کرکی تمیز بردارید و با استفاده از آن سبک ترین هایلایت یا سایه های مروارید را که نصف سایه روشن تر از پوست است ، انتخاب کنید. آنها را به قسمت بالای استخوان گونه و بالای لب ها بمالید تا به صورت بافت اضافه شود. با همان برس ، یک هایلایت تیره را تایپ کنید و همین کار را انجام دهید ، اما درست در زیر منطقه ای که قبلا سایه اول را اعمال کرده ایم. پس از آن ، ما بر روی استخوان های گونه با رژگونه اصلاحی تأکید می کنیم. همچنین می توانید کمی رژگونه به پلک متحرک اضافه کنید. در آخر ، صورت خود را با آب حرارتی تازه کنید ، یک لایه ریمل سیاه و یک قطره براق بزنید.

Image

لبهای قرمز

لهجه پنجم همیشه لب های قرمز موضعی است. در بهار امسال ، رژ لب ها در حالت رایج قرار دارند و در سایه های غنی: قرمز ، قرمز یا گیلاس تیره می درخشند. دوستداران آزمایش می توانند یک اثر تخریب جزئی ایجاد کنند: یک مداد را به میزان نیم تن یا حتی لحنی تیره تر از رژ لب انتخاب کنید و پس از کشیدن کانتور ، آن را به سمت مرکز لب ها مخلوط کنید و سپس رژلب یا براق بزنید. این به شما کمک می کند لب های شما پر و سکسی به نظر برسند. علاوه بر این ، یک مداد سفید روی کمان کوپید (گوشه ای در مرکز لب بالایی) به ایجاد جلوه ای پف کرده کمک می کند. فقط آن را از بالا و در امتداد طرح به آرامی اجرا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *