پنج‌شنبه , 25 آوریل 2024 - 7:42 ق.ظ

بیوگرافی امیر عابدزاده همسر و دوست دخترش +عکس پدر و مادر و خواهر

بیوگرافی امیر عابدزاده و همسرش و زندگی از انگلیس تا آمریکا و عکس های امیر عابدزاده پسر عقاب آسیا را در ادامه در ایرانیکام مشاهده کنید.

امیر عابدزاده دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران میباشد او یک فرق اساسی باسایر بازیکنان تیم ملی کشورمان دارد و آن این است که از کودکی مربی اش اسطوره تیم ملی ایران بوده است مربی او پدرش یعنی احمدرضا عابدزاده بوده! کسی که سالها در تیم ملی فوتبال ایران به عنوان دروازه بان شماره خوش درخشید و به عقاب آسیا لقب گرفت و همه تجارب دروازه بانی خود را در اختیار پسر گذاشت و حالا پسرش نیز در لیگ های حرفه ای اروپا بازی میکند و در تیم ملی کشورمان نیز به عناون دروازه بان اصلی فعالیت میکند هرچند که او دروازه بان اول ایران نیست اما گزینه دوم به شمار می آید و این کار را برای علیرضا بیرانوند سخت کرده است. امیر عابدزاده از دوران کودکی اش همراه پدرش روی چمن بوده و بزرگ شده است و این یکی از مهمترین شانس های او به شمار می آید.

در این صفحه میخواهیم به بیوگرافی کاملی از امیر عابدزاده بپردازیم با ما همراه باشید.

بیوگرافی امیر عابدزاده و همسرش

امیر عابدزاده فوتبالیست و دروازه بان ایرانی و پسر احمدرضا عابدزاده عقاب آسیا در ششم اردیبهشت ماه سال ۱۳۷۲ در تهران می باشد.

بیوگرافی امیر عابدزاده و پدرش از کودکی + عکس

مهاجرت به انگلیس و آمریکا

پسر عقاب آسیا برای آموختن دوره های تکمیلی فنون دروازه بانی و فوتبال ابتدا به انگلیس و سپس به آمریکا مهاجرت کرد.

بیوگرافی و کودکی امیر عابدزاده و پدرش

عکس همسر امیر عابدزاده

ایشان از کودکی تحت آموزش های پدرش بوده و زیر تظر او تمام فنون دروازه بانی را آموخته است.
او در ۱۴ سالگی راهی انگلستان شده و ابتدا در باشگاه رده پایین ثبت نام کرده و سپس در باشگاه منچستر مشغول شد اما به دلیل مشغله زیاد درسی نتوانست به تمرینات برسد و فوتبال را کنار گذاشت.

بیوگرافی امیر عابدزاده

اینستاگرام امیر عابدزاده

بعد از یک سال و اتمام درسش به تاتنهام رفته و بعد از درخشش در این تیم به دلیل داشتن پاسپورت ایرانی و ویزای دانشجویی موفق به بستن قرارداد با این تیم نشد.بعد از عدم موفقیت در انگلستان به آمریکا مهاجرت کرده و دو فصل موفق و درخشان را پشت سر گذاشت.
وی بعد از چند سال بنا به اتفاقات و دلایل نامعلوم به کشور بازگشت و در اولین بازی خود در جمع پرسپولیس حاضر شد اما زیاد موفق نبود.

بیوگرافی امیر عابدزاده همسر و دوست دخترش +عکس پدر و مادر و خواهر

عکس های ورزشی امیر عابدزاده

تیم فعلی امیر عابدزاده ماریتیمو پرتغال است و باشگاه هایی که توپ زده است عبارتند از : پرسپولیس و
برنتفورد و دینامو دوریگو و تاتنهام و لندن تایگرز و ایرانیان لندن و راه آهن در کنار پدرش بود.

بیوگرافی امیر عابدزاده

عکس های اینستاگرام امیر عابدزاده

دروازه بان ایرانی در سال ۹۶ برای اولین باز توسط کی روش به تیم ملی بزرگسالان دعوت شد.
امیر درباره پدرش گفت: احساس غرور میکنم که پسر شخصی مهمی مانند احمدرضا عابدزاده هستم.

بیوگرافی امیر عابدزاده

عکس های امیر عابدزاده و پدرش

اما با توجه به توانایی های پدرم دوستانم مرا با خودم بشناسند و با استفاده از تکنیک ها و توانایی خودم به موفقیت برسم و مانند پدرم پشتکار زیادی دارم.
وی به انتخاب کی روش قرار است به جام جهانی روسیه برود و در کنار بیرانود و محمدرشید مظاهری قرار بگیرد.

عکس امیر عابدزاده عکس پدر و مادر امیر عابدزاده

عکس پدر و مادر امیر عابدزاده

دروازه بان ایرانی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

بیوگرافی امیر عابدزاده همسر و دوست دخترش +عکس پدر و مادر و خواهر

عکس های شخصی امیر عابدزاده

بیوگرافی و عکس امیر عابدزاده

امیر عابدزاده و احمدرضا عابدزاده

عکس کودکی امیر عابدزاده و پدرش احمدرضا عابدزادهبیوگرافی امیر عابدزاده و همسرش

شاید خوش‌بین‌ترین آدم‌ها هم، فکر نمی‌کرد که امیر عابدزاده این‌چنین پا در جای پدر بگذارد. برای خیلی‌ها که امیر را در راه‌آهن و پرسپولیس دیده بودند باورِ اینکه او روزی راه خود را از دیگران جدا می‌کند و به یک کشور خارجی می‌رود و به قلب خطر می‌زند بسیار دشوار بود، اما او همه این کارها را انجام داد و مثل یک مسافر شهر غریب حالا به‌جایی رسیده که تمام ایرانی‌ها و بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال در کشور پرتغال او را در قلب خود دارند. گلر جوانی با رفلکس‌های فوق‌العاده، دراپ‌های دقیق و روحیه ورزشی و سرسختی خاصی که از پدر به ارث برده است. بهانه تازه گفت‌وگوی ما با امیر عابدزاده بعد از آنکه در دیدار مقابل فارنسی درخشید و به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

رقابت با بیرانوند در تیم ملی

عابدزاده میگوید وجود رقیب همواره باعث خواهد شد که تو پیشرفت کنی و بزرگ شوی. آدم باید مثل آب روان باشد و من دائم در تمام ابعاد تمرینی از نظر فکری، بدنی و تمرینات فوتبالی و… مسائل مختلف دلم می‌خواهد پیشرفت کنم. من معتقدم نه تنها ۵ گلر بلکه تعداد گلر‌های خوب در ایران خیلی بیشتر از این هاست. من وقتی گلرهای برزیلی را در لیگ پرتغال می‌بینم که از گذشته همدیگر را می‌شناسند دردلم آرزو میکنم که ایکاش روزی برسد ما گلرهای ایرانی هم به چنین سطحی در فوتبال برسیم، چون ما توانایی این را داریم. اما ما ایرانی‌ها همینطوردر حال پیشرفت هستیم و فکر می‌کنم درآینده لژیونرهای بیشتری را ببینیم. اما در کل بسیار خوشحالم که در زمانه ای‌که این همه استعداد وجود دارد در بین ۵ دروازه بان برتر ایران هستم.

بیوگرافی امیر عابدزاده همسر و دوست دخترش +عکس پدر و مادر و خواهر

احمدرضا عابدزاده : تیم های ایران به درد پسرم نمیخورد

احمدرضا عابدزاده در مصاحبه‌ای با فرهاد عشوندی که در مجله ایده ایستا چاپ شده گفت: پسرم اساسی و اصولی دروازه‌بانی را یاد گرفته. الان دیگر اروپا زندگی می‌کند. آمد پرسپولیس حاشیه زیاد شد، گفتم اینجا به درد تو نمی‌خورد.
احمدرضا عابدزاده حرف های جالبی درباره امیر، پسرش زده است. او در این مصاحبه گفت: امیر یک بازیکنی است که اصلا ایران نبوده، از اول راهنمایی انگلیس زندگی کرده، از کلاسش، درسش، تمریناتش آنجا بوده. 6ماه با تاتنهام بوده. 3ماه با منچستر یونایتد بوده.

عابدزاده ادامه داد: امیر زمانی که خواست با تاتنهام قرارداد ببندد فقط مشکلش پاسپورتش بود. اگر پاسپورتش مثلا افغانی بود، او را راحت می بردند. تا پاسپورت ایرانی را دیدند گفتند بهت زنگ می زنیم. امیر دیپلمش را گرفته. سه زبان می خواند. دخترم هم هم ایتالیایی می خواند هم انگلیسی. آینده بچه هایم را از قبل درست کردم. اجازه ندادم با ماشین بیاید نصف شب با فلان بازیکن برود تا دو و سه شب. یک پدر و مادر درست حسابی بالای سرش بوده که هر شب سر وقت می خوابیده که به اینجا رسیده. الان هم نتیجه مثبت داده.

بیوگرافی امیر عابدزاده همسر و دوست دخترش +عکس خواهرش

منبع : شبونه 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *