چهارشنبه , 24 آوریل 2024 - 7:12 ب.ظ

بیوگرافی فرشاد سایلنت یوتیوبر و تیک تاک و همسرش

بیوگرافی فرشاد سایلنت

فرشاد سایلنت, با نام شناسنامه ای فرشاد دهقانی، چهره معروف در اینستاگرام ایرانی و یوتیوبر و تیک تاکر در ۱ آبان ۱۳۶۷ در بندرعباس متولد شد. گفتنی است که او در رشته برنامه نویسی در دانشگاه اصفهان تحصیل کرده و دارای مدرک تحصیلی مهدسی برنامه نویسی می باشد.

ازدواج و همسرش

فرشاد فعلا ازدواج نکرده و مجرد است

او یکی از چهره ای مشهور فضا مجازی است که با ساخت کلیپ ها و ویدئوهای طنز با نمی هنری فرشاد سایلنت در حال فعالیت است و در توتیوب و تیک تاک و اینستاگرام صفحه شخصی با فالورهای میلیونی دارد و با تولید و ساخت کلیپ های طنز توانسته به خوبی نظر رضایت کاربران را جلب کند و شهرت زیادی دست یابد.

زندگینامه فرشاد سایلنت چهره اینستاگرامی

فعالیت در فضای مجازی

او با فعالیت در صفحات اجتماعی خود در اینستاگرام و تیک تاک شده و امار بالای فالور ، از طریق تبلیغات کسب درآمد می کند و در واقع شغلی برای مخارج زندگی به این کونه راه اندازی کرده است. البته او علاوه بر ساخت کلیپ، از راه دیرگی نیز درامد دارد و

فرشاد دهقانی معروف به سایلنت تا ۴ سالگی در بندرعباس به همراه خانواده اش زندگ میکرد و از ۴ سالگی به اصفهان نقل مکان کردند و در این شهر زندگی کردند.

عکس های جدید فرشاد سایلنت یوتیوبر و تیک تاک

 

فرشاد از سال ۲۰۱۱ با دیدن کلیپ های فضای مجازی به کار علاقه مند میشود و و ابتدا کارش را با یک لپ تاپ آغاز کرد. او ابتدا به صورت تفریحی و سرکرمی در شبکه های اجتماعی فعالیت می کرد، اما بعد از مدتی ، تصمیم می گرد مه از این راه کسب درآمد کند و بطور حرفه ای تمام وقتش را برای کارش بگذارد و به عنوان یک شغل ادامه میدهد.

از ویژگی های ظاهری و چهره و استایل و وضعیت زندگی او باید گفت که فرشاد به شدت به مد و استایل و تیپ و چهره و ورزش اهمیت میدهد و از ۱۲ سالگی به باشگاه بدنسازی میرفت تا هیکل روی فرمی داشته باشد

کلیپ های جدید فرشاد سایلنت

زندگی در ترکیه

او از سال ۲۰۱۱ به سوئد مهاجرت کرد و سپس در سال ۲۰۱۹ بخاطر یک سفر کاری به ترکیه رفت و اونجا با آریا آشنا شد و با هم دوربین مخفی ضبط کردن و در یوتیوب بارگذاری کرد .

 

فرشاد در کانال یوتیوب خود ویدیوهای آموزش مخ زنی یا (Pickup line) دارد و معمولا در اینستاگرام از سایلنت آرمی و هوادارانش می‌خواهد بهترین جملات مخ زنی را برایش بگذارند تا در ویدیو از آن‌ها استفاده کنند.

همسر فرشاد سایلنت و دوست دختر فرشاد سایلنت

نشانی یوتیوب و اینستاگرام فرشاد سایلنت

او یوتیوبرهایی مانند KSI، مارکو پلایر، پیو دی پای و دیگران است و بیشتر ویدیوهای خود را از این یوتیوبرها الگوبرداری کرده است.

او بیشتر چالشها و ری اکشن طنز اجرا می‌کند او درآمد خوبی از یوتیوب دارد ولی برای کسانی که تازه وارد این حرفه می شود به عنوان شغل دوم پیشنهاد می شود به گفته او می توان با ساخت محتوا و حتی گیم بازی کردن پول به دست آورد

 

نشانی پیج اصلی فرشاد سایلنت در اینستاگرام با آیدی

farshadsilent در دسترس عموم قرار دارد، البته به یک میلیون فالور نرسیده و هنوز ۴۰۰ کا فالور دارد.

یک دیدگاه

  1. ممنون از این مطلب کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *