سه شنبه , ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۵:۱۹ قبل از ظهر

طلسم زبان بند صبی

طلسم زبان بند اهیا شراهیا

برای ازدواج این دعا برای افرادی است که می خواهند ازدواج موفقی داشته باشند. اگر قصد ازدواج دارید این آیه رو هر روز ۲۰ مرتبه بخوانید تا زندگی شما از شروع عالی و موفق پیش برود.

یا الله انا نحن نزلنا الذکر و انا له لحافظون یا رب الارباب یا الله بستم زبان فلان بنت فلان یا الله یا شکیکفی یا قاهرویا الله

دعای زبان بند قوی برای شوهر

این دعا برای بستن زبان شوهر به کار گرفته می شود. دعای قوی زبان بند شوهر برای افرادی کاربرد دارد که همسرشان همیشه با آنها سر جنگ دارد و حرف های شان را نمی پذیرد. از روی این آیه ده بار روی کاغذ بنویسید و مطیع شدن شوهرتان را تصور کنید.

ورش ورش کوش کوش هوهوهیاهیاعلیماعلیما یهود یهودهدیه هدیه قنقرش واهلی وهلی خماطی خماطی علوش علوش بندموش بندموش خفترخفتر حوترحوتر بکل بکل منض منض اجیبوا اجیبوا یا خدام هذه الاسماء ادفعواعنی سایر ما یکون من الالات الحرب ما یخرج الدم

دعای زبان بند قوی از راه دور

این دعا برای افرادی است که دسترسی به طرف مقابل ندارند و می خواهند از راه دور زبان دشمن خود را کوتاه کنند. آن را حفظ کرده و هر روز بخوانید. نوشتن و به همراه داشتن آن نیز به شما کمک خواهد کرد

آه آه آه آه الله الله الله الله مهم مهم مهم مهم اهیا شراهیا اذونی اشاوه لف ال شعری ال شری ماه ماه ماه لِسان فلان بن فلان علی حُب فلان بن فلان اتم المومنین بحّق ایاک نعبد و ایاک نستعین

دعای زبان بند بسیار قوی و فوری

نقل است که آیه شریفه زیر در بستن زبان دشمنان و حیله گران بسیار فوری عمل کند. پس آن را بر ذهن خود بسپارید و هر روز قبل از هر وعده نماز با خود تکرار کنید.

الْحَمْدُ للّهِ (بستم رویش) رَبِّ الْعَالَمِینَ (بستم مویش و بستم دلش) الرَّحْمنِ (بستم لبانش) الرَّحِیمِ (بستم گوشش) مَلِکِ یَوْمِ الدِّینِ (بستم سینه اش فلان بن فلان علی حب فلان بنت فلان) إِیَّاکَ نَعْبُدُ (بستم شکمش) وإِیَّاکَ نَسْتَعِینُ (بستم زبانش) اهدِنَا الصِّرَاطَ المُستَقِیمَ (بستم دهانش) صِرَاطَ الَّذِینَ أَنعَمتَ عَلَیهِمْ (بستم عقلش) غَیرِ المَغضُوبِ (بستم هوشش) عَلَیهِمْ وَلاَ الضَّالِّینَ امین از رسن و ریسمان دیوان و پریان من بستم شما نیز ببندید تا من نگشایم شما هم نگشایید به حرمت اهیاً شراهیاً فلان بن فلان العجل العجل العجل العجل العجل الیوم الیوم الیوم

دعای بسم الله زبان بند قوی فوری

خواندن قرآن خود به تنهایی تاثیری شگرفت در بی تاثیر کردن زبان بدگویان دارد. قبل از هربار خواندن قرآن این آیه را تکرار کنید.

بسم الله الرحمن الرحیم یابدوح یا صاحب النصر والفتوح باسمک الممدوح توفق الروح إلى الروح بالنبی المشفع و بما کتب القلم فی اللوح بحق ارتفاع الروح اللهم هیج قلب کذا إلى کذا اجیبو بحق ودود

صد باب زبان بند

این دعا قوی ترین دعا از دعاهای صدباب زبان بند است. آن را همیشه آرام و در دل تلاوت کنید. قبل از خواندن حتما وضو داشته باشید. بهتر است هنگامی که این آیه را می خوانید به آسمان نگاه کنید و حداقل ۷۰ بار تکرار کنید.

(قال تعالى بسم الله الرحمن الرحیم ” قال رجلان من الذین انعم الله علیهما ادخلوا علیهم الباب فإذا دخلتموه فإنکم غالبون وعلى الله فتوکلوا إن کنتم مؤمنین ” .)

طلسم زبان بند دشمن

آیه زیر از سوره یس را در مورد لزوم برای بستن زبان دشمن بخوانید:

«اَلیَوم نَختِمُ عَلی اَفواهِهِم وَ تُکَلِمُنا اَیدیَهُم وَ تَشهَدُ اَرجُلَهُم بِما کانوا یَکسِبون»

دیگران می خوانند:

آیه کریمه زیر را ۱۰۰۰ با وضو مرتبه بخوانید:

«الله لطیف بعباده یرزق من یشاء و هو القوی العزیز»

امام صادق (ع) فرمودند: به هر کسی تهمت زده شد اگر سوره نور را هفت بار بخواند از آن تهمت رهایی پیدا می کند.

امام صادق(ع) فرمودند: به نیت دفع شر سخن چینان و غمازان سوره جمعه را هشت بار بخواند.

این بند برای بستن زبان دشمن است و برای هنگامی که می خواهید امر صلاح دینی انجام دهید.

اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بِاسْمِکَ یَا عَاصِمُ یَا قَائِمُ یَا دَائِمُ یَا رَاحِمُ یَا سَالِمُ یَا حَاکِمُ یَا عَالِمُ یَا قَاسِمُ یَا قَابِضُ یَا بَاسِطُ (دعای زبان بند در جوشن کبیر)

دعای دیگر برای بستن زبان دشمنان:

هر روز، اول غسل کند و بعد از نماز صبح یا مغرب یا نماز شب، اول صد بار بر حضرت محمد و آل او صلوات بفرستد و سه بار سوره توحید، ده بار آیت الکرسی، یک بار سوره فلق و ناس، هشتاد بار ذکر یا حسیب، ده بار لا حول لا قوه الا بالله العلی و العظیم بخواند و بعد به خود فوت کند و بگوید:

خداوندا، به حق اسماء عظیمت و به حق یا حسیب و یا قابض یا جبار یا قهار یا فتاح و به حق محمد و آل او (چهارده معصوم را اسم ببرد) مرا از شر حسودان و جادوگران و زبان بدگویان و از شر جن و انس و بد خواهان تا آخر عمر در امان خودت حفظ کن.

دعای بستن دهان بدگویان

هر که این دعا با خود دارد زبان جمله بدگویان و خصمان بسته گردد و هر گاه در میان هزار دشمن گرفتار باشد هیچ یک از انها ظفر نیابند و از زخم شمشیر و تیر ونیزه در امان باشد و هیچ کس در حق او بدی نکند. این دعا غیر قرآنی است و بسیار عجیب اما آهنگی خوش دارد و نیمی از آن به زبان فارسی است.

بسم الله الرحمن الرحیم – لا اله خصمان من لا اله الا الله از زمین تا اسمان لا اله الا الله از اسمان تاعرش لا اله الا الله از عرش تا کرسی لا اله الا الله از کرسی تا لوح لا اله الا الله محمد رسول الله علی ولی الله بستم زبان جمله بدگویان و دشمنان و غمازان و حسودان و خصم سیاه شب و خصم روز و خصم سفید و خصم روی زمین بستم زبان سی صد و شست و شش رگ بنی ادم و بنات حوا در حق صاحب این هیکل بحق لا اله الا الله مهر کردم بحق محمد رسول الله بستم یکصد و بیست و چهار هزار نطفه نبوت که اول انها ادم و اخر انها محمد صلی الله علیه و اله بستم بحق شش هزار و شش صد و شصت و شش هزار و شش صد و شش ایه کلام الله بار خدایا بستم زبان جمله خصمان را از اولین و اخرین بحق تو ات موسی وانجیل عیسی و قران و زبور و صحف ابراهیم و فرقان محمد المصطفی

طلسم زبان بند

این دعای زبان بند برای بستن دهان بسیار موثر است. این دعا یک دعای زبان بند قرآنی یعنی سوره (الحمد) است. برای نتیجه گرفتن از این دعا باید ۴۰ بار این دعا را هر روز بخوانید. همچنین این ایه از سوره یس را در مورد لزوم برای بستن زبان طرف مقابل بخوانید هر روز ۷۰ بار بخوانید ( نگاه کنید به بستن زبان از راه دور – دعاهای تکمیلی).

ا”َلیَوم نَختِمُ عَلی اَفواهِهِم وَ تُکَلِمُنا اَیدیَهُم وَ تَشهَدُ اَرجُلَهُم بِما کانوا یَکسِبون*

طلسم زبان بند بسیار قوی و فوری

اگر به دنبال نتیجه گرفتن سریع هستید به شما توصیه می کنم غیر از خواندن دعای عجیب زبان بند بسیار قوی و فوری با ” مهارت های ارتباطی” نیز آشنا شوید. سپس در کنار این مهارت ها دعای زبان بند زیر نیز می تواند در ساکت کردن و یا متقاعد کردن شما کمک کند. و بله خیلی زود و سریع نتیجه خواهید گرفت.

سوره ی و اللیل را ۱۲ روز هر روز ۷۰ بار بخوانند از زخم تیر و نیزه ایمن خواهد بود و دفع شر سخن چینان. امام صادق(ع)فرمودند: به نیت دفع شرّ سخن چینان و غمّازان سوره جمعه را هشت بار بخوانید.

طلسم زبان بند از راه دور

اگر در فاصله دور هستید و می خواهید از راه دور در مقابل بدگویی ها و غیبت های دیگران در امان باشید، همچنان می توانید هم با خواندن دعاها و هم در کنار یادگیری در مورد رفتار با بدگویان از راه دور در امر بستن زبان غمازان و سخن چینان موفق شوید.

برای خواندن دعا نیز، آیات ذیل رو به نیت دور کردن شخص مورد نظر بطور آهسته تلاوت کنین و بطرف فوت کنین تا از سکوت کرده و از شما دور شود.

َتذْرُوهُ الرِّیَاحُ وَکَانَ اللَّهُ عَلَى کُلِّ شَیْءٍ مُّقْتَدِرًا* رَبَّنَا اکْشِفْ عَنَّا الْعَذَابَ إِنَّا مُؤْمِنُونَ* یَوْمَئِذٍ یَصْدُرُ النَّاسُ أَشْتَاتًا* انْفِرُواْ خِفَافًا وَثِقَالًا

دعای بستن زبان اشخاص

یکی از دعاهای عجیب دیگر برای بستن زبان اشخاص، دعای صم بکم عمی فهم لا یرجعون است. این دعا را در بستن زبان هر فردی موثر است و از فواید آن زیاد سخن گفته اند:

صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَرْجِعُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَعْقِلُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَعْلمونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَفقهُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَنطقُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَتکلّمُونَ لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحَانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ…..زاییده شکم …..(نام شخص مورد نظر و نام مادرش)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *