شنبه , 20 آوریل 2024 - 6:57 ب.ظ

مراحل شروع رابطه جنسی برای مردان و زنان چگونه است؟

شروع رابطه جنسی نیازمند چیست؟

شروع رابطه جنسی نیاز به آمادگی دو طرف و البته مهارت مرد و زن دارد. ولی اگر درست و اصولی باشد به شما اطمینان می دهیم که زندگی پایداری خواهید داشت. باورتان نمی شود؟ می دانستید در ایران مهم ترین علت طلاق زوجین بعد از مسائل اقتصادی و اخلاقی، مشکلات جنسی است؟ یا زن نمی تواند مرد را ارضا کند یا مرد قدرت جنسی پایینی دارد. به همین دلیل تاکید می شود دختران و پسران جوان قبل از ازدواج حتما به مشاوره قبل از ازدواج مراجعه کنند و سوالات جنسی خود را بپرسند. زیرا اطلاعات اکثریت آن ها تنها در نحوه رابطه جنسی محدود می شود و درباره چگونگی شروع رابطه جنسی چیزی نمی دانند.

رابطه جنسی را چطور شروع کنیم؟

مراحل شروع رابطه جنسی ارتباط مستقیمی با خلقیات همسرتان دارد. مثلا برای بعضی از زوجین، خوردن یک شام خوشمزه در فضای رمانتیک گزینه خوبی است و خوب جواب می دهد. برخی دیگر ترجیح می دهند که ساعت ها در آغوش هم باشند و بعد از رفع خستگی، رابطه جنسی را شروع کنند. اما به طور کل مراحل قبل از شروع رابطه جنسی مهارت و هنر می خواهد تا دو طرف بعد از رابطه حس بسیار خوبی داشته باشند.

  • قدم اول در آغوش گرفتن و نوازش کردن

بغل کردن و نوازش کردن بهترین راه برای شروع رابطه می باشد.

  • قدم دوم صحبتهای عاشقانه

صحبت کردن باید به گونه ای باشد که طرف مقابل را به خوبی تحریک کند. سعی کنید قبل از رابطه جنسی با یکدیگر عاشقانه صحبت کنید. انگار که اولین بار است با یکدیگر رابطه دارید.

  • قدم سوم بوسه

بوسه ای که مرد و زن به پیشانی و صورت هم می کنند دو طرف را بسیار تحریک می کند. بهتر است قبل از بوسه های عاشقانه گردن و صورت یکدیگر را ببوسید.

اگر فکر می کنید که از نوع رابطه با همسرتان راضی نیستید می توانید به مشاوره زناشویی مراجعه کنید. او  برحسب شرایط شما، بهترین راهکارها را خواهد داد.

نکات کلیدی که باید قبل از شروع رابطه جنسی بدانید

توصیه هایی برای شروع رابطه جنسی :

  1. قبل از هرگونه اقدامی سعی کنید نظافت را رعایت کنید و به حمام بروید.
  2. مسواک بزنید. هر چه دهانتان خوشبو تر باشد رابطه لذت بخش تری خواهید داشت.
  3. از عطرهای تحریک کننده استفاده کنید.
  4. در هنگام رابطه بهترین و زیباترین لباس هایتان را بپوشید.
  5. بهتر است گاهی مردها و گاهی زن ها رابطه را شروع کنند. اگر همیشه زن ها شروع کننده رابطه باشند فکر می کنند که همسرشان او را دوست ندارد یا از سراجبار این کار را می کنند.


 


مراحل شروع رابطه جنسی چیست؟

زنان چطور رابطه جنسی را شروع کنند؟

مراحل شروع رابطه جنسی : شروع رابطه جنسی برای زنان بسیار مهم است.

  • مردها دوست ندارند زن در زمان رابطه جنسی بی حرکت باشد.
  • سعی کنید برای همسرتان سکسی ترین زن دنیا شوید.
  • همسرتان را محکم بغل کنید.
  • هر بار رابطه جنسی را با روش جدید شروع کنید.
  • ذهن مرد را برای انجام یک رابطه خوب آماده کنید.
  • در هنگام رابطه از مسائل و مشکلات زندگی صحبت نکنید.

شروع رابطه جنسی برای زنان نیاز به مهارت دارند. زیرا مردان در این شرایط به آسانی تحریک نمی شوند.

مردان چطور رابطه جنسی را شروع کنند؟

  • شروع رابطه جنسی با مردان با یک نوازش ساده شروع می شود.
  • زن بسیار تحریک پذیر است و به آسانی تحریک می شود.
  • زنان با شنیدن صدای مرد تحریک می شوند. سعی کنید با آن ها خیلی آرام صحبت کنید و از کلمات محبت آمیز استفاده کنید.
  • زنان قدرت بویایی فوق العاده ای دارند. برای همسرتان بهترین عطر را بزنید.
  • همیشه در خانه لباس بپوشید تا زمانی که همسرتان شما را لخت دید تحریک شود. لخت گشتن شما در خانه باعث می شود که برای همسرتان تکراری به نظر بیاید.

خانم ها و آقایون عزیز در ازدواج موافق، رضایت جنسی حرف اول را می زند. پس تا می توانید در این مورد حساسیت به خرج دهید.

برای شروع رابطه زناشویی با خانمم چه کار کنم؟ ( دیدگاه مشاوره خانواده//آقایان بخوانند)

شاید یکی از عمده ترین شکایات خانم ها از شوهرانشان اینه که شوهرشان رابطه جنسی مناسب و لذتبخشی باهاشون ندارند و همین مساله باعث سرخوردگی شون میشه.
درجواب باید بگیم متاسفانه این مساله یعنی نارضایتی از رابطه زناشویی به عنوان یک مشکل که روز به روز هم بر آن افزوده میشه در جامعه ما وجود داره و نقش آقایان در بهبود این مساله خیلی مهم و اساسی هست.

اقایان باید بدانند که خانمهاشون در شکل لذت بردن از رابطه زناشویی با اونا کاملا متفاوت هستند و در اصطلاح اونا دیرتر از شما به مرحله رضایتمندی یا ارگاسم میرسند و دلیلشم اینه که خانم ها براشون عاطفه و توجه خیلی مهمه و در اولویت اوناست و بر میل جنسی اونا مقدم هست و این توجه رو باید حسابی درک کنند و در اصطلاح میگن مسیر درک توجه در خانم ها از گوش های اونا عبور میکنه پس یک مرد باید قبل از برقراری رابطه زناشویی، مقدماتی رو برای خانمش ایجاد کنه.

بسیاری در اصطلاح خانم ها رو به تنور تشبیه میکنند مثل تنور نانوایی مثلا ببینید اگر ما یک تنور نانوایی رو تازه روشن کنیم و بلافاصله خمیر رو بر روی اون پهن کنیم هیچ کارکردی نداره و نمیتونیم نان خوبی رو از درون اون بیرون بیاریم ولی اگه بگذاریم این تنور مدتی گرم بشه اونوقت اون کارایی رو که میخواهیم برامون خواهد داشت. پس به هیچ عنوان قبل از اینکه مقدماتی رو فراهم نکردید و اصطلاحا ایشون رو گرم نکردید رابطه جنسی رو برقرار نکنید.

شروع رابطه جنسی را چگونه است؟

تفاوت زن و مرد در رابطه جنسی چیست؟

جالبه بدانید اگر به منابع دینی خودمون هم سربزنیم خواهیم دید که بارها و بارها به تفاوت بین زن و مرد در این خصوص اشاره شده و برقراری رابطه عاطفی و مقدمه چینی قبل از رابطه جنسی رو زیاد سفارش کرده است.

آنجایی که از پیامبر مهربانی ها گفته شده:هنگام آمیختن با همسر خویش او را ببویید،ببوسید، عشق بازی کنید و با سخنان محبت آمیز عشق را به او پیشکش کنید(محجه البیضا ج۳ ص۱۱۰).

در جایی دیگر میفرمایند:چون عروسی را به خانه آوردید با محبت و تواضع کفش هایش را در آورده و پاهایش را بشویید و بعد با او به حجله بروید(من لایحضره الفقیه ج۳ ص۳۵۸).

امام صادق (ع) که میفرمایند: چون عروس را به خانه آوردید گیسوان او را نوازش کرده و زلف تاب دارش را به چنگ گیرید(فروع کافی ج۵ ص۵۰۰).

مراحل شروع رابطه جنسی با زنان از دیدگاه اسلام چگونه است؟

در جایی دیگر از امام رضا (ع) روایت است که فرمود: آمیزش مکن مگر اینکه با زن بازی کنی و زیاد هم بازی کنی و دو سینه او را بفشاری چون چنین کنی، شهوت او را غلبه می‌کند و منّی او جمع می‌شود، زیرا منی زن میان دو سینه اوست، و شهوت از صورت و چشمان او نمایان می‌شود و از تو همان می‌طلبد که تو از او می‌خواهی (یعنی تفاهم و هماهنگی میان شما حاصل می‌شود و هر دو از نظر جنسی ارضاء می‌شوید) (سفینه البحار ج۱ باب الجمع).

میبینیم که همه تاکید بر ضرورت پیشنوازی زن توسط شوهرش قبل از رابطه زناشویی با او دارد پیشنوازی که شامل رفتارهایی همچون معاشقه، معانقه و بوسیدن نقاط حساس بدن زن و بیان کلمات آتشین و تعریف و تمجید از چهره و بدن خانم به همراه نوازش و حتی صحبت کردن با او و خریدن نازهای او همه از جمله وظایف یک مرد در قبل از شروع رابطه زناشویی با خانمش می باشد ودراین صورت است که هردو از رابطه جنسی با یکدیگر لذت خواهید برد.

دیگران می خوانند:

بهترین زمان برای رابطه جنسی

بهترین زمان استفاده از قرص های ضد بارداری

ماساژ‌های قبل از رابطه زناشویی ویژه افراد متاهل (آموزش ماساژ جنسی)

بهترین روش تمیزکردن و شستشو مبل در منزل

روغن کرچک برای لاغری و آب کردن شکم

برای شروع رابطه زناشویی با شوهرم چه کار کنم؟(دیدگاه مشاور خانواده//خانم ها بخوانند)

یکی از چالش های اساسی در برخی زندگی ها نارضایتی از رابطه جنسی بین زن و شوهر است که عدم آگاهی و درک تفاوت های زن و مرد در این مورد موجب بوجود آمدن مشکلات فراوانی میشه به هرحال رعایت یک سری نکات در این خصوص میتواند بر جذابیت و لذت این رابطه افزوده و آموزش مهارت در برقراری یک رابطه جنسی را جزء اصول اولیه هر زندگی محسوب بکنه.

شروع رابطه جنسی با زن با مرد است؟

نکاتی که یک خانم برای شروع یک رابطه خوب باید رعایت کند:

مراحل شروع رابطه جنسی : مهمترین نکته ای که خانم ها باید بدانند اینه که مردان برخلاف شما موجوداتی کل بین هستند و حتی در یک لحظه به یک کار توجه و تمرکز بیشتری دارند. حتما بارها مشاهده کردید که شما ظرف ها رو شسته اید ولی انگار شوهرتان این صحنه را ندیده است و خیلی به شما برخورده و حتی آرایش کردید و اونا ندیدند اما زمانی که به اونا گفتید رفتید آرایشگاه اونا تازه متوجه شدند.

پس انگار خانم ها باید یه جوری خواسته ای رو که دارند برای شوهرانشان زمینه سازی کنند. از طرفی برخلاف خانم ها که در رابطه جنسی نیاز به پیشنوازی و آماده سازی عاطفی دارند یک مرد غالبا نیاز به این رفتار ندارد و اگر از نظر روحی و بدنی خستگی نداشته باشد. تنها یک جرقه کافیه تا تحریک بشه و این جرقه میتونه از طریق ناز و طنازی خانمش در اون ایجاد بشه.

پس چشمان یک مرد و دیدن او برای شروع رابطه زناشویی کاربرد خیلی زیادی داره پس خانم ها برای شروع رابطه زناشویی با شوهرتون خیلی به دنبال صحبت و درخواست کردن نباشید همین که کمی طنازی کنید یعنی نازتان را به او نشان دهید شوهرتان به سمت شما کشیده میشود.

جالبه بدانید حتی متون دینی و گذشته ما هم در این خصوص تاکیدات و دستورات فراوانی رو داشته اند به عنوان مثال: امام صادق (ع) فرمود: بهترین زنان بانوئی است که چون با شوهرش خلوت کند لباس حیا را از خود دور کند(وسایل الشیعه ج۱۴ ص۱۴ و۱۲۶) و یا پیامبر اکرم (ص) فرمود: برای هیچ زنی روا نیست که بخوابد مگر اینکه خویشتن را به شوهر عرضه کند، به اینکه لباسهایش را در آورد، میان بستر شوهر رون و پوست بدن خویش را به بدن شوهر بچسباند(وسائل ج 14 ص 14 و 126).

راز رابطه زناشویی موفق چیست؟

مراحل شروع رابطه جنسی : پس خانم ها اگر به دنبال یک رابطه زناشویی موفقی هستید تحریک و عشوه گری برای همسرتان را در اولویت خودتون قرار بدید و منتظر نباشید او به سمت شما بیاد.

بلکه شما میتوانید با رفتارهای بدنی همانند: لبخند های ملیح همراه با کج کردن سر ،بازی با چشم ها و چشمک زدن به همراه موهای آرایش کرده و تمیز ، پوشیدن لباس های نازک و بدن نما و کوتاه ، آرام و خرامیده در جلوی چشمان همسر حرکت کردن و خیلی رفتارهای دیگه میتونه زمینه تحریک شوهرتان را ایجاد کنید.

البته همه اینها باید در یک محیط آرام و امن و با نشاط باشه. پس اینها مواردی هست که یک زن باید برای شروع رابطه زناشویی با شوهرش رعایت کنه.

البته شاید براتون جالب باشه که هر آنچه را که گفتیم در این حدیث گهربار پیامبر مهربانی ها یافتم آنجایی که فرمودند: خانم ها از آرایش دریغ مکنید و بهترین و ملایم ترین و دل نواز ترین عطر را به کار ببرید و زیبا ترین و دلربا ترین لباس را به اندام خویش بپوشانید و خود را حداقل با یک گردن بند زینت بخشید و صبح و شام خود را به شوهرتان عرضه کنید و در یک کلام چشم و دل شریک زندگیتان را هنرمندانه بربایید (وسایل ج۱۴ ص۱۱۲)

شیوه های شروع رابطه جنسی

سوالات متداول

همسر من بار دوم در رابطه جنسی مشکل نعوظ پیدا میکنه. آیا این طبیعیه؟

بله. بعد از انزال اول حدود نیم ساعت طول می کشد که مرد آماده رابطه جنسی شود و این کاملا طبیعی است.

همسر من مشکل زود انزالی داره و من هم از رابطه جنسی لذت نمی برم!

اگر تازه ازدواج کردید و همسرتان خیلی زود ارضا شد نگران نباشد. احتمالا در رابطه های بعدی بهتر می شود. اما اگر مدت زمان زیادی این مشکل رو داره حتما به پزشک مراجعه کنید. با مصرف دارو این مشکل حل می شه. نگران نباشید.

شوهرم در رابطه جنسی از دیگران صحبت می کنه. اصلا نمی تونم این موضوع رو تحمل کنم!

فانتزی یا تخیلات زناشویی در تمام زوجین کم و بیش وجودداره. در مورد شما هم بهتون بگم در همون لحظه از رابطه امتناع کنید و بگید که چقدر بابت این موضوع ناراحت هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *