جمعه , 26 آوریل 2024 - 10:21 ب.ظ

اقامت در انگلستان

راه های اقامت در انگلستان و بررسی راه های آن

راه های اقامت در انگلستان، انواع راه های اقامت در انگلستان و شرایط مهاجرت به انگلستان در این مقاله به طور تخصصی مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است. همان طور که می دانید، کشور انگلستان یکی از کشور های برتر جهان می باشد که متقاضیان زیادی سالانه اقدام به مهاجرت به این کشور می نمایند. سوالاتی در زمینه راه های اقامت در انگلستان برای افراد پیش می آید از جمله اینکه شرایط مهاجرت به انگلستان چگونه می باشد؟ هزینه های زندگی در انگلستان چگونه می باشد؟ آیا انگلستان اقامت و تابعیت به افراد اعطا می کند؟ همواره چنین سوالاتی برای شما عزیزان به وجود آمده است و ما در این مقاله سعی بر آن داریم تا به تمامی سوالات شما عزیزان پاسخ دهیم. متقاضیانی که درخواست مهاجرت به انگلستان را دارند و به دنبال راه های اقامت در انگلستان می باشند می توانند با دریافت مشاوره تلفنی رایگان از مشاورین و وکلای بین المللی موسسه حقوقی ملک پور (MIE اتریش) تمامی اطلاعات اساسی در باب مهاجرت به این کشور را بدست آورند.

در بخش دیدگاه ها نیز می توانید سوالات خود را مطرح نمایید و در زمانی کوتاه پاسخ بگیرید.

راه های اقامت در انگلستان 1 راههای اقامت در انگلستان

شرایط اقامت در انگلستان

راه های اقامت در انگلستان و شرایط مهاجرت به این کشور از روش های مختلف امکان پذیر می باشد اما متقاضیان باید قبل از هرگونه اقدام از شرایط عمومی این کشور مطلع شوند. انگلستان نیمه جنوبی جزیره بریتانیای کبیر و یکی از 4 کشور تشکیل دهنده پادشاهی متحد بریتانیای کبیر می باشد. انگلستان از غرب با ولز و از شمال با اسکاتلند هم مرز می باشد. جالب است بدانید انگلستان دارای جزایر کوچک و بزرگ می باشد که که می تواند به معروف ترین آن ها مانند وایت و من اشاره کرد. کشور انگلستان کشور کم جمعیتی نمی باشد و حدودا 54 میلیون 300 هزار نفر جمعیت دارد. زبان رسمی این کشور انگلیسی می باشد اما نحوه گویش آن با زبان انگلیسی با لهجه آمریکایی مقداری متفاوت می باشد. واحد پول این کشور پوند می باشد و لازم است بدانید که پوند از دسته ارزهای معتبر در جهان می باشد. نوع حکومت در این کشور به صورت مشروطه سلطنتی می باشد که به دست ملکه الیزابت دوم رهبری می شود. متقاضیان جهت برقراری ارتباط باید از پسش شماره 44+ استفاده نمایند.

شرایط عمومی انگلستان راههای اقامت در انگلستان

راه های اقامت در انگلیس از طریق کار

یکی از راه های اقامت در انگلستان ورود به بازار کاری این کشور می باشد. متقاضیانی که درخواست ورود به بازار کاری این کشور را دارند می توانند با توجه به شرایط خود درخواست ویزای کاری جهت ورود به بازار کاری این کشور را داشته باشند. همان طور که برای شما عزیزان شرح داده شد، یکی از راه های اقامت در انگلستان اخذ ویزا های کاری این کشور می باشد. کشور انگلستان به متقاضیانی که درخواست ورود به این کشور را دارند انواع متفاوتی از ویزا های کاری را ارائه می دهد. قابل توجه است افرادی که در این کشور به عنوان دانشجو مشغول تحصیل می باشند به راحتی می توانند وارد بازار کاری این کشور شوند و درخواست اقامت دائم داشته باشند. ما در ادامه به انواع ویزا های کاری در کشور انگلستان پرداخته ایم.

ویزا های کاری انگلستان:

  • Tier2 : این نوع ویزا برای اشخاصی است که پیشنهاد شغلی از کارفرمایی در این کشور دارند و یا اینکه شخصی اسپانسر آن ها می شود.
  • Tier5 : ویزای جستجوی کار انگلستان می باشد.
  • ویزای کاری Tier2 یا ویزای جاب آفر (داشتن پیشنهاد شغلی)

یکی از راهای اقامت انگلستان دریافت ویزا های TIER2 می باشد. در این نوع ویزا کاری باید کارفرمای مورد نظر برای شما دعوت نامه ای صادر نماید که در این دعوت نامه یک کد به شما داده می شود. شما می توانید با ارائه این کد به سفارت درخواست ویزا کاری این کشور را داشته باشید. کارفرمایانی که درخواست جذب نیروی کاری از خارج از انگلستان را دارند و قصد اسپانسر شدن را دارند باید حداقل 10 درصد و یا 159.600 پوند از سهام شرکت خود را در گواهی اسپانسری خود بلوکه کنند. افرادی که این دعوت نامه را دریافت می نمایند باید در مدت 3 ماه جهت دریافت ویزا اقدام نمایند. حداقل حقوق تعیین شده در این ویزا کاری باید 30.000 پوند برای نیروی مورد نظر باشد. این ویزا های کاری به مدت 5 ماه 14 روز حداکثر صادر می شود اما باید توجه داشت شما می توانید بان ویزا را به مدت 5 سال دیگر تمدید نمایید و بعد از 10 سال درخواست اقامت دائم این کشور را داشته باشید. مدت زمان صدور این ویزای کاری حدودا 3 هفته می باشد.
اما متقاضیانی که درخواست بررسی نزدیک تر مدارک را دارند می توانند با پرداخت هزینه 477 پوندی به سفارت درخواست بررسی مدارک خود در مدت 10 روز کاری را داشته باشند. این راه اقامت انگلیس به شما اجازه می دهد تا شما توانایی درخواست پیوست خانواده را داشته باشید. ما در ادامه هزینه های درخواست این ویزا کاری را در مدت زمان ها متفاوت برای شما عزیزان قرار داده ایم.

ردیف نوع ویزا متقاضی درخواست از
خارج از انگلستان
(پوند)
تمدید و یا تغییر ویزا
در داخل انگلستان
(پوند)
1 ویزای نهایتا 3 ساله خارج از انگلستان 610 704
شهروند ترکیه یا مقدونیه 555 649
افراد وابسته
(به ازای هر نفر)
610 704
2 ویزای نهایتا 3 ساله
(مشاغل مورد تقاضا)
خارج از انگلستان 464 464
شهروند ترکیه یا مقدونیه 409 409
افراد وابسته
(به ازای هر نفر)
464 464
3 ویزای بیشتر از 3 سال خارج از انگلستان 1220 1408
شهروند ترکیه یا مقدونیه 1165 1353
افراد وابسته
(به ازای هر نفر)
1220 1408
4 ویزای بیشتر از 3 سال
(مشاغل مورد تقاضا)
خارج از انگلستان 928 928
شهروند ترکیه یا مقدونیه 873 873
افراد وابسته
(به ازای هر نفر)
928 928
  • ویزای کاری Tier5 یا جست و جوی کار

یکی از راه های اقامت در انگلستان در یافت ویزا های جست و جوی کار و یا ویزای Tier5 می باشد. متقاضیان می توانند با دریافت این ویزای کاری به مدت 6 ماه وارد کشور انگلستان شوند و به جست و جوی کار بپردازند. ویزا جست و جوی کار کار قابل تمدید نمی باشد و شما تنها مدت 6 ماه جهت ورود به بازار کاری این کشور را دارید. ویزا جست و جوی کار از راه های اقامت در انگلستان می باشد و یکی از روش های پر طرفدار مهاجرت به این کشور است اما باید ذکر کرد این ویزا برای ایرانیان صادر نمی شود. متقاضیانی که درخواست اخذ ویزا های جست و جوی کار دارند دارند می توانند از ویزا های جست و جوی کار در کشور های مانند آلمان و اتریش اقدام به این امر نمایند. دریافت ویزا های جست و جوی شامل شرایطی می باشد که دولت آن را تایید کرده و متقاضیان باید از آن بهره مند باشند. بد نیست بدانید که کشورهای آلمان و اتریش با ویزاهای جست و جوی کار شرایط بهتر و آسان تری را برای کار به نسبت انگلستان دارند.

اما یکی از راه های اقامت در انگلستان ویزا های کاری می باشد که متقاضیان قبل از ورود باید به مواردی همچون نرخ بیکاری در این کشور توجه لازم را داشته باشند. ما در ادامه مطالب نموداری از نرخ بیکاری این کشور در سال 2019 و سال های اخیر قرار داده ایم.

تحصیل مهندسی انگلستان 1 راههای اقامت در انگلستان

شرایط کار در انگلستان

راه های اقامت در انگستان از طریق تحصیل

یکی از راه های اقامت در انگلستان دریافت ویزا های در این کشور می باشد. اداره مهاجرت انگلستان به متقاضیان دریافت این اقامت ویزای تحصیلی Tier4 ارائه می دهد. افرادی که قصد تحصیل در این کشور را دارند به 2 دسته تقسیم می شوند، دانش آموزان زیر 17 سال و دانشجویان بالای 17 سال که شامل دریافت این ویزای می باشند. کشور انگلستان از دسته کشور هایی می باشد که تحصیل در مدارس آن بسیار معروف است و سالانه افراد زیادی جهت تحصیل اقدام می نمایند. شما برای تحصیل در این مدارس نیاز به ارائه مدرک زبان انگلیسی ندارید. هزینه های تحصیل در مدارس انگلستان از 20 هزار پوند در سال شروع می شود. این مبلغ شمال هزینه های تحصیل، خورد و خوراک و لوازم تحصیل از قبیل کتاب های درسی و نوشت ابزار ها می باشد. دانش آموزانی که در این مدارس اقدام به تحصیل می نمایند باید یا در مدارس شبانه روزی پذیرش شوند و یا فردی را در این کشور به عنوان قیم خود تعیین نمایند.
متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که در این نوع روش تحصیلی در سنین زیر 17 سال اجازه درخواست ویزا همراه را ندارند. اما یکی از راه های اقامت در انگلستان که افراد بالای 17 سال به دنبال آن می باشند ورود به دانشگاه های این می باشد. متقاضیان می توانند جهت تحصیل در مقاطع مختلف از جمله کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا نیز اقدام نمایند. اما باید بدانید کشور انگلستان از دسته کشور های می باشد که روی گپ تحصیل شما حساسیت های ویژه ای دارد و اگر زمانی طولانی بین تحصیل شما باشد امکان رد درخواست ویزای تحصیل شما وجود دارد. شما برای ورود به مقاطع مختلف باید مدارک زبان مورد نیاز را ارئه دهید. شما باید در مقطع کارشناسی مدرک ایلتس 6، مقطع کارشناسی ارشد مدرک ایلتس 6.5 نیم و در مقطع دکتری مدرک ایلتس 7 ارائه دهید. همان طور که می دانید یکی از راه های اقامت در انگلستان دریافت ویزا های تحصیل می باشد تا شما را به دریافت اقامت دائم این کشور نزدیک کند.
دانشجویان می توانند بعد از تحصیل وارد بازار کاری این کشور شوند. هزینه های تحصیل در انگلستان بستگی به رشته تحصیل شما و دانشگاه مورد نظر شما دارد اما متقاضیان باید هزینه ای حدودا 15 الی 30 هزار پوند در سال را برای تحصیل خود در نظر داشته باشند.

  • نکات مهم ویزای تحصیل انگلستان Tier4

متقاضیانی که جهت تحصیل در دانشگاه های این کشور اقدام می نمایند می توانند بعد از تحصیل خود مدت 1 سال در این کشور حضور داشته باشند و به جست و جوی کار بپردازند. هزینه های درخواست ویزا های تحصیل در این کشور حدودا 348 یورو می باشد. قابل توجه است دانشجویان در زمان تحصیل اجازه کار وقت به صورت قانونی را دارند. اما نکته بسیار مهم در باب ویزا های Tier4 امتیاز بندی و یا PBS (point based system) بودن آن می باشد که متقاضیان باید حداقل 40 امتیاز کسب نمایند.

1 10 امتیاز مدارک زبان مورد نیاز جهت ورود به مقطع تحصیل مورد نظر
2 10 امتیاز ارائه نامه تمکن مالی فرد در کشور خودش جهت پوشش هزینه های تحصیل
3 20 امتیاز ارائه نامه پذیرش نهایی یا همان CAS Letter و اثبات پرداخت شهریه دانشگاه

راه های اقامت انگلستان و تحصیل در این کشور نیاز به پذیرش از دانشگاه مورد نظر در این کشور دارد. ما در ادامه لیستی از دانشگاه های این کشور برای شما عزیزان قرار داده ایم.

شهر نام دانشگاه رتبه جهانی 2019 رتبه در انگلستان 2019
آکسفورد آکسفورد 21 1
کمبریج کمبریج 27 2
لندن کالج لندن 49 3
ادینبورگ ادینبورگ 57 4
منچستر منچستر 74 5
ناتینگهام ناتینگهام 116 6
لندن اقتصاد و علوم سیاسی لندن 117 7
لیدز لیدز 128 8
کاونتری وارویک 131 9
لندن امپریال کالج 153 10
دورهام دورهام 260 20
تحصیل در انگلستان

راه های اقامت در انگلستان از طریق سرمایه گذاری

یکی از راه های اقامت در انگلستان سرمایه گذاری در این کشور می باشد. کشور انگلستان از دسته کشور هایی می باشد که اقدام به جذب سرمایه گذاران در این کشور کرده است. کشور انگلستان برای متقاضیان در ابعاد متفاوتی شرایط سرمایه گذاری ارائه می دهد. ویزاهای سرمایه گذاری در انگلستان با پشتوانه های مالی متفاوت امکان پذیر می باشد که در ادامه به بررسی هر کدام از آن ها می پردازیم. متقاضیانی که درخواست سرمایه گذاری در این کشور را دارند باید به مواردی همچون میزان تولید ناخالص داخلی کشور انگلستان توجه داشته باشند. میزان نرخ رشد اقتصادی در انگلستان 35.000 به ازای هر فرد می باشد که این نشان دهند سود آور بودن سرمایه گذاری در این کشور می باشد.

  • ویزای INNOVATOR

    یکی از راه های اقامت در انگلستان اجرای یک طرح نوآورانه در این کشور است. در صورتی که فردی طرح نوآورانه ای داشته باشد و با ارائه بیزنس پلن ثابت نماید که برای اقتصاد انگلستان سود آور است می تواند از این روش اقدام نماید. متقاضیانی که درخواست این ویزای سرمایه گذاری را می نمایند باید حتما حداقل مبلغ 50،000 پوند در انگلستان سرمایه گذاری کنند.

  • ویزای START-UP

    اگر طرح تجاری یا بیزینس پلن خلاقانه و نوآورانه دارید برای دریافت ویزای استارت آپ نیز می توانید اقدام کنید. برای دریافت این ویزا طرح شما باید مورد حمایت سازمان های مورد تایید کشور انگلستان قرار گیرد. یک ویزای 2 ساله به شما اعطا می شود و در این مدت فرصت دارید طرح خود را اجرا کنید. پس از 2 سال باید ویزای خود را به نوع Innovator یا نوعی دیگر تبدیل کنید.

  • سرمایه گذاری 2 میلیون پوندی انگلستان (TIER1)

    یکی از راه های اقامت در انگلستان و اخذ تابعیت این کشور سرمایه گذاری با مبلغ 2،000،000 پوندی می باشد. افرادی که در این کشور سرمایه گذاری می نمایند باید سرمایه خود را به صورت اوراق قرضه وارد کشور انگلستان نمایید و در شرکت های مشغول کار سرمایه گذاری نمایید. البته قابل ذکر است شما می توانید با داشتن یک ایده تجاری جدید، سرمایه گذاری خود را شروع نمایید. تنها افرادی توانایی درخواست این سرمایه گذاری را دارند که 18 سال به بالا باشند. این ویزا به مدت 3 سال صادر می شود و نیز قابل تمدید هم می باشد. افرادی که این ویزا را درخواست می نمایند می توانند با 3 سال اقامت در این کشور درخواست اقامت دائم این کشور را داشته باشند. متقاضیانی که درخواست اقامت دائم این کشور را دارند باید حداقل یک میلیون یورو و یا 750،000 پوند در دولت اوراق قرضه و یا سهام خریداری نمایید. هزینه درخواست این ویزا 1،623 پوند می باشد و متقاضیان که درخواست تمدید آن را دارند باید دوباره این هزینه را پرداخت نمایند.

سرمایه گذاری در استرالیا

اخذ اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری 1 راههای اقامت در انگلستان

خرید ملک در پرتغال

اخذ اقامت پرتغال از طریق خرید ملک راههای اقامت در انگلستان

سرمایه گذاری در انگلستان

سرمایه گذاری در انگلستان 1 راههای اقامت در انگلستان

ویزای استارت آپ کانادا

ویزای استارت آپ کانادا راههای اقامت در انگلستان

راه های اقامت در انگلستان و اخذ تابعیت از طریق تولد

راه های اقامت در انگلستان و اخذ تابعیت در این کشور از طریق تولد در این کشور امکان پذیر می باشد. باید توجه داشته باشید قوانین مهاجرتی از طریق تولد به دو دسته تولد از طریق سیستم خاک و سیستم خون تقسیم بندی می شود. در حال حاضر 30 کشور در دنیا از طریق خاک به اطفال متولد شده در این کشور اقامت و تابعیت اعطا می کند. از دسته کشور های معروفی که به نوزادان متولد شده در این کشورها اقامت و تابعیت اعطا می کند آمریکا، کانادا، مکزیک و برزیل می باشد. متقاضیان توحه داشته باشند شما برای درخواست اقامت و تابعیت فرزند خود باید در این کشور اقامت بلند مدت داشته باشید. افرادی که از این روش اقدام به اخذ تابعیت می نمایند خودشان توانایی درخواست اقامت دائم و تابعیت این کشور ها را ندارند و باید طبق قوانین درخواست اقامت دائم و تابعیت داشته باشند. قوانین انگلستان از سیستم خون تابعیت می کند و تنها افرادی می توانند درخواست تابعیت و اقامت این کشور را دارند که از پدر و مادر انگلیسی متولد شده باشند و یا حداقل یکی از والدین آن ها تابعیت این کشور را داشته باشند.

 

راه های اقامت در انگلستان از طریق ازدواج

یکی از راه های اقامت در انگلستان و اخذ اقامت و تابعیت ازدواج با یکی از اتباع این کشور می باشد. متقاضیانی که در این کشور قصد ازدواج دارند می توانند با عبور از سن 16 سالگی در این کشور ازدواج نمایند. البته قابل توجه است افرادی که زیر 18 سال می باشن و درخواست ازدواج دارند باید با اجازه پدر و مادر خود این کار را انجام دهند. افرادی که درخواست ازدواج با تبعه انگلیسی را دارند باید درخواست خود را در مدت 28 روز در این مراکز ثبت ازدواج این کشور ثبت نمایند. توجه داشته باشید درخواست ازدواج تبعه اروپایی و تبعه کشور های دیگر متفاوت می باشد. متقاضیانی که درخواست اخذ اقامت از طریق ازدواج را دارند اگر از خارج از اتحادیه اروپا اقدام می نمایند باید دارای شرایط و مدارکی باشند. شما باید حداقل 2 سال با همسر خود زندگی مشترک داشته باشید.
می بایست اثبات نمایید تمکن مالی لازم جهت پوشش هزینه های زندگی را دارید. حداقل هزینه که متقاضیان باید آن را نشان دهند 18.600 پوند در سال می باشد. از دیگر مواردی که متقاضیان باید آن را نشان دهند مدرک زبان A1 انگلیسی می باشد. متقاضیانی که مدارک زیر را ارائه می دهند می توانند با پرداخت هزینه 47 پوندی درخواست ویزا نمایند. شما در ابتدا یک اقامت 2 ساله نیم دریافت می کنید و بعد از آن این اقامت تمدید می شود. شما بعد از 5 سال توانایی درخواست اقامت دائم این کشور را دارید.

اخذ اقامت انگلستان از طریق ازدواج

راه های اقامت در انگلیس از طریق پناهندگی

یکی از راه های اقامت در انگلستان از طریق پناهندگی می باشد که روشی غیر قانونی می باشد و به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود. متقاضیانی که وارد این کشور می شوند باید درخواست خود را به اداره مهاجرت و پلیس این کشور معرفی نمایند. افرادی که درخواست خود را در این کشور را ثبت می نمایند توسط پلیس به مراکز پناهندگی هدایت می شوند. افرادی که در این کشور درخواست می نمایند با طبق کنوانسیون ژنو شرایط پناهندگی در این کشور را داشته باشند. متقاضیانی که در این کشور درخواست می نمایند باید دلیل پناهجو شدن خود در این کشور را به اداره مهاجرت این کشور مطرح نمایند. شما باید دلیل خود را مبنی بر اینکه در کشور خود از نظر مالی و جانی در خطر هستید را ارائه دهید. همان طور که در قوانین بین المللی آمده افرادی که به علت تغییر دین و مذهب، رنگ پوست، فرقه های سیاسی و اجتماعی در کشور خود امنیت جانی ندارند می توانند درخواست پناهندگی در کشور انگلستان را داشته باشند.
یکی از راه های اقامت در انگلستان پناهندگی در این کشور می باشد اما نکته بسیار مهم این است امکان دارد شما بعد از چند سال پناهنده بودن در این کشور مجبور به ترک این کشور شوید. اصولا افرادی که در کمپ های پناهندگی نگهداری می شوند می توانند اجازه کار از دولت دریافت کنند.

هزینه های زندگی در انگلستان

راه های اقامت در انگلستان متفاوت می باشد و هر کدام از روش های نیاز به پیشتوانه مالی مورد تایید دولت دارد. اما نکته ای که باید به آن توجه داشت هزینه های زندگی در این کشور می باشد. افراد زیادی سالانه اقدام به مهاجرت می نمایند و بدون در نظر داشتن هزینه های زندگی در کشور مقصد با مهاجرتی ناموفق رو به رو می شوند. هزینه زندگی در کشور انگلستان نسبت به سایر کشور های اروپایی بیشتر می باشد که متقاضیان باید توجه ویژه ای به آن داشته باشند. ما در ادامه مطالب لیستی از هزینه های زندگی در این کشور برای شما عزیزان قرار داده ایم.

 

هزینه های زندگی در انگلستان
شرح هزینه (پوند) شرح هزینه (پوند)
غذا در رستوران معمولی 12 بلیط یکطرفه (حمل و نقل عمومی) 2.4
کاپوچینو 2.59 تاکسی (یک کیلومتر) 1.71
آب معدنی (0.33 لیتر) 0.88 گازوئیل (یک لیتر) 1.24
شیر (یک لیتری) 0.89 هزینه باشگاه (ماهیانه) 29.49
برنج (یک کیلو) 1.3 اجاره آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر 70
تخم مرغ (12 عدد) 1.86 اجاره آپارتمان یک خوابه در اطراف شهر 568
سیب (یک کیلو) 1.79 اجاره آپارتمان سه خوابه در مرکز شهر 1191
موز (یک کیلو) 1.02 اجاره آپارتمان سه خوابه در اطراف شهر 923
پرتقال (یک کیلو) 1.64 خرید آپارتمان در مرکز شهر (متر) 3815
گوجه فرنگی ( یک کیلو) 1.72 خرید آپارتمان در اطراف شهر (متر) 2826
سیب زمینی (یک کیلو) 1.15 حقوق ماهیانه خالص 1789
هزینه زندگی در انگلستان

راه های اخذ اقامت دائم و تابعیت انگلیس

راه های اقامت در انگلستان و روش های دریافت اقامت و تابعیت در این مقاله برای شما عزیزان مورد بررسی قرار گرفته است. همانگونه که در مقاله فوق به طور تخصصی به بررسی راه های دریافت اقامت انگلستان و شرایط مربوط به آن پرداختیم، متقاضیان می توانند از طریق کار، تحصیل، سرمایه گذاری، ازدواج، تولد و … اقامت کشور انگلستان را به صورت موقت و یا دائم، درخواست نمایند. به طور مثال در شرایطی اقامت تحصیلی انگلستان منجر به دریافت اقامت و تابعیت انگلستان می شود که متقاضی بتواند پس از اتمام تحصیل وراد بازار کاری شود. در صورت تولد طفل تازه متولد شده اگر از پدر یا مادر انگلیسی متولد شده باشد، منجر به اخذ تابعیت طفل می شود. به طور کلی اگر فردی در انگلستان اقامت دائم این کشور را به دریافت کند، در صورتی که در طی سال های اقامت خود جرمی مرتکب نشود و به خوبی توانسته باشد حقوق شهروندی را رعایت نماید، توانایی درخواست پاسپورت و تابعیت انگلستان را دارد. عموما اشخاص می توانند پس از 8 الی 10 سال اقامت دائم انگلستان را دریافت نماید و همچنین پس از 2 سال برای دریافت پاسپورت اقدام نمایند.

 

مدارک مورد نیاز جهت دریافت اقامت بریتانیا به شرح زیر می باشد.

 

  • پاسپورت معتبر
  • تکمیل فرم ویزا مورد نیاز
  • ترجمه مدارک هویتی
  • عکس به اندازه پاسپورت
  • بیمه مسافرتی
  • مدرک زبان

    در صورت نیاز و با توجه به روش انتخابی

  • اثبات تمکن مالی
  • پذیرش تحصیلی

    در صورت اقدام از طریق تحصیل

  • نشان دادن مدارکی مبنی بر محل اقامت شما در انگلیس

اخذ ویزای کار کانادا 4 راههای اقامت در انگلستان

 

پاسپورت انگلستان

پاسخ به سوالات متداول در زمینه راه های اقامت در انگلستان

✅ برای اخذ اقامت انگلستان از کجا شروع کنم؟

اولین گام برای اخذ اقامت انگلستان شناخت روش های مهاجرت به این کشور و انتخاب بهترین گزینه است. سپس باید شرایط و مدارک مهاجرت را بر اساس روش انتخاب شده فراهم کرد.

✅ بهترین راه برای اخذ اقامت انگلستان کدام است؟

مسلماً شرایط شخصی شما در انتخاب بهترین روش اخذ اقامت انگلستان بسیار مؤثر است؛ اما به طور کلی ویزای کار انگلستان، تحصیل در دانشگاه های انگلستان و سرمایه گذاری در انگلستان از بهترین راه های اخذ اقامت انگلستان است.

✅ کم هزینه ترین روش برای اخذ اقامت انگلستان چیست؟

روش های کاری مثل دریافت پیشنهاد کار از کم هزینه ترین روش های اخذ اقامت انگلستان است. تحصیل در انگلستان نیز دومین روش کم هزینه است.

✅ آیا برای اخذ اقامت انگلستان باید حتما از طریق وکیل اقدام کنیم؟

خیر. شما می توانید با صرف وقت قوانین اخذ اقامت انگلستان را بیاموزید. اما مسلماً وکیل می تواند با سرعت بیشتری کار شما را انجام دهد و تجربیات خود را در اختیار شما بگذارد.

راه های اقامت در انگلستان و سخن پایانی

راه های اقامت در انگلستان و شرایط مهاجرت در این کشور به طور کلی برای شما مورد بررسی قرار گفته است. همان طور که در طول مقاله اشاره شده است راهای اقامت در انگلستان متفاوت می باشد و متقاضیان باید با توجه به شرایط خود از روش های متناسب اقدام نمایند. شما باید توجه داشته باشید کشور انگلستان از دسته کشور های برتر جهان می باشد که اقدام به پذیرش مهاجران واجد شرایط می نماید. متقاضیانی که علاقه مند به اطلاع از راه های اقامت در انگلستان می باشند می توانند از ویدیو های رایگان داخل سایت و محصول راهنمای گام به گام انتخاب مسیر مهاجرت دیدن نموده و اطلاعات پایه ای در باب مهاجرت به انگاستان را بدست آورند. علاقه مندان به کسب اطلاعات در باب راه های اقامت در انگلستان می توانند از مشاوره های رایگان تلفنی مشاورین و وکلای بین المللی موسسه حقوقی ملک پور( MIE اتریش) استفاده نمایند و از تمامی راه های اقامت در انگلستان و شیوه مهاجرت به این کشور اطلاعات اساسی و مهم را کسب نمایند. همراهان گرامی که قصد دریافت اقامت و تابعیت کشور انگلستان را دارند می توانند در انتهای مطالب نطرات و دیدگاه های خود را برای ما قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *