دوشنبه , ۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۱۰ قبل از ظهر

بیوگرافی شهرام کاشانی

بیوگرافی شهرام کاشانی

سامان ارژنگ کاظمی خواننده و آهنگساز موسیقی پاپ که بیشتر با نام هنری شهرام کاشانی شناخته می شود درگذشت. شهرام کاشانی به دلیل مشکلات کبدی در بیمارستانی در استانبول بستری شده بود.

سامان ارژنگ کاظمی، خواننده و آهنگساز موسیقی پاپ، پیش‌تر در پیامی ویدئویی گفت: پزشکان از وضعیت سلامتی شهرام کاشانی، معروف به «شهرام کِی»، قطع امید کرده‌اند.

 

دیگران می خوانند:

بیوگرافی آرمان درویش +عکس

چگونه زن خود را راضی به طلاق کنیم؟

بیوگرافی مهشید جوادی و همسرش + عکس های مهشید جوادی

قیمت ترمیم و کاشت ناخن بانوان چقدر است؟

مسجد ذوقبلتین در کجا قرار دارد؟

نکات پنهان سریال بازی مرکب که شاید متوجه نشده‌اید!

 

گفته می‌شود که شهرام کاشانی، در زمان بستری در بیمارستان به کرونا نیز مبتلا شده بود.

شهرام کاشانی خواننده پاپ ایرانی متولد ۱۳۵۳/۰۴/۱۶ در شهر رُم ایتالیا می‌باشد. شهرام کاشانی مدت زمانی در کار خوانندگی غیبت داشت و حضوری کمرنگ، اما دوباره رنگ و رویی به حضورش در این عرصه می‌دهد.

شهرام کاشانی زمانی که نوجوانی بیش نبود ایران را به مقصد ترکیه ترک کرده و با تسلط بر زبان ترکی چند سالی را به اقامت در این کشور گذراند. سپس در سن ۱۸ سالگی شروع به کار خوانندگی کرده و سه سالی را در شهر دبی به کار خوانندگی پرداخت و سپس به لس آنجلس مهاجرت کرد و تا به اکنون در آنجا زندگی می‌کند.

شهرام کاشانی خواننده پاپ ۴۳ ساله ایرانی متأهل بوده و یکبار ازدواج کرده است.

شهرام کاشانی مدتی به شدت بیمار بوده و در بیمارستان بستری شد. گفته می‌شود بیماری شهرام کاشانی مرتبط با کبد وی می‌باشد. این بیماری ناشی از زیاده روی وی در مصرف مشروبات الکلی می‌باشد. کاشانی در گذشته به داشتن روحیه متمرد و سرکش و به “اهل حال و پارتی بودن” معروف بوده است و خود در بعضی مصاحبه‌های تلویزیونی اعتراف کرده بود که در زندگی شخصی خود و گاه در روی صحنه از مشروبات الکلی استفاده زیاد می‌کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *