جمعه , 26 آوریل 2024 - 6:49 ق.ظ

بیوگرافی و عکس های نیکی میربها؛ بازیگر شبهای مافیا

چکیده ای از بیوگرافی نیکی میربها

نام اصلی: نیکی میربها

تاریخ تولد: 12 اردیبهشت 1377

محل تولد:  تهران

محل زندگی: تهران

وضعیت تأهل: نامشخص

پیشه یا حرفه: بازیگر تئاتر و تلویزیون

بازیگری نیکی میربها با فیلم “آشیانه ستارگان” به مرحله حرفه‌ای رسید و سپس با بازی در فیلم‌هایی همچون “ماجرای نیمروز”، “آذر”، “زیر همین سقف”، “پروانه‌ها در شب”، “سرخ‌پوست” و “سلام بمبئی” توانست مهارت خود را به رخ بیاورد.

او همچنین در سریال‌هایی همچون “رویا نگار”، “کویر”، “عشق پنجره دوم”، “حالا خورشید” و “پایتخت” بازی کرده است. همچنین نیکی میربها در سال ۱۳۹۹ در برنامه “چهل‌و‌یک” همراه با سینا قاسمی به عنوان مجریان شبکه ۱ سیمای جمهوری اسلامی و آر.تی.ال بازی کرد.

اینستاگرام نیکی میربها

صفحه اینستاگرام ایشان را دنبال کنید و تصاویر و عکس های جدیدش را مشاهده کنید از جشن تولد تا گردش ها و فیلم ها و آثار هنری او.

نیکی همچنین علاقه زیادی به طراحی لباس دارد و تا به حال در چندین نمایشگاه طراحی لباس شرکت کرده است. او در زمینه فعالیت‌های اجتماعی هم فعال بوده و به گفته خودش تا به حال در حدود ۸۰ تا ۹۰ خیریه کمک مالی کرده است.

نیکی میربها متولد ۱۲ اردیبهشت ۷۷ است. او یکی از بازیگران با استعداد و تازه کار حوزه ی سینما و تلوزیون است. بازی در سریال نیسان آبی اولین تجربه ی حرفه ای وی محسوب می شود. وی در عرصه ی تئاتر نیز فعال بوده و فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی است.

  • همسر نیکی میربها

در خصوص زندگی شخصی وی اطلاعاتی در دسترس نیست. احتمالا مجرد است.

وی در مسابقه رئالیتی شوی پدرخوانده به عنوان یکی از بازیکنان برتر حضور دارد. یک بار در گروه مافیا بازی کرده است و سه بار هم به عنوان شهروند در میان بازیگران نقش آفرینی نموده است.

این بازیگر جوان آینده دار در سریال نیسان آبی هم حضور داشت و توانست با بازی روان و درخشان خود را به جامعه هنری معرفی نماید.

از او در آینده بیشتر خواهیم شنید و خواهیم گفت. بی شک نحوه بازیگری و هنرمندی او زبان زد عام و خاص خواهد شد.

عکس نیکی میربها

نیکی میربها

 

دیگران می خوانند:

بیوگرافی مهرداد جوانمردی + عکس

بیوگرافی شهره لرستانی + جریان تغییر جنسیت مازیار

بیوگرافی نیکی کریمی

بیوگرافی رعنا آزادی ور + عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *