یکشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۶:۵۲ بعد از ظهر

رنگ لباس جنجالی معلوم شد + داستان و تصاویر

رنگ لباس جنجالی

مدتی بود که در فضای اینترنت غوغایی بر سر انتخاب یک لباس از میان دو رنگ متفاوت بر پا شده بود. داستان اصلی این ماجرای رنگ لباس جنجالی و افرادی که پشت این قضیه بودند را برایتان می گوییم.

یک خانواده بر سر انتخاب رنگ لباس برای جشن عروسی اختلاف نظری داشتند که همین اختلاف نظر منجر به انتشار عکس این لباس در اینترنت و ادامه داستان شد.

رنگ لباس

رنگ لباس

داستان این رنگ لباس جنجالی چه بود؟

داستان این عکس از آنجا شروع شد که مادرم سه عکس از سه لباس مختلف را برایم فرستاد و پرسید که کدام یک بهتر است برای اینکه در جشن عروسیت بپوشم؟

 رنگ لباس جنجالی
 خودش گفت من لباس آخری را بیشتر دوست دارم ، من گفتم منظورت همون لباس سفید و طلایی دیگه؟ گفت نه آبی و مشکی سفید کجا بود! گفتم مامان این لباس سفیده و اگه که تو آبی میبینی پس باید بری دکتر!
رنگ لباس جنجالی
اما من بعدا از شوهرم پرسیدم و او هم لباس را آبی می دید و این داستان جنگ بین رنگ لباس از آنجا شروع شد ! ما همان شب به یک بار رفته بودیم و به هرکس این عکس را نشان دادیم رنگ های مختلف آبی و یا سفید می دید و ما واقعا گیج شده بودیم تا این که عکس را در تامبلر گذاشتیم تا از مردم هم نظر بخواهیم که دیدیم به صورت ناگهانی این عکس به همه جا رفت و میلیونها بار در سراسر دنیا به اشتراک گذاشته شد! هرکسی این عکس را به نوعی تغییر می داد و منتشر می کرد. یکی در قالب قاب گوشی و دیگری به نحوی دیگر. بازیگران هالیوود هم در این جنجال شرکت کردند و نظر دادند.
رنگ لباس جنجالی

بالاخره صاحبان عکس لباس معروفی که دنیای اینترنت را منفجر کرده بود با شرکت در برنامه ی الن شو و انتخاب رنگ لباس این جنجال را خاتمه دادند.

 رنگ لباس جنجالی

رنگ لباس جنجالی

منبع : نمناک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *