پنج‌شنبه , 25 آوریل 2024 - 7:55 ق.ظ

بهترین آرایشگاه های ایرانی در تورنتو کانادا

انسان‌ها در هر جای جهان احتیاج به آرایشگاه دارند و ایرانیان زیادی در سراسر دنیا به شغل آرایشگری مشغول هستند که بسیاری از آن‌ها در سطح جهانی مطرح هستند. در شهر تورنتو کانادا هم ایرانیان زیادی زندگی می‌کنند و آرایشگاه های ایرانی زیادی در این شهر مشغول فعالیت هستند. از همین رو ما تصمیم گرفتیم در این مطلب از ایرانیکام معرفی بهترین آرایشگاه های ایرانی در تورنتو کانادا بپردازیم.

اولین آرایشگاه های ایرانی در تورنتو در گروه کسب و کارهای موفقی بودند که ایرانیان در این شهر پر جمعیت راه اندازی کردند. بیش از دو دهه پیش وقتی اولین آرایشگران پا پیش گذاشتند و اولین آرایشگاه‌ها را که تعدادشان هم بسیار کم بود، راه اندازی کردند، ایرانیان از این سالن‌ها به شدت استقبال کردند.

اما بعد از گذشت مدت کوتاهی هر چقدر تعداد این آرایشگاه‌ها بیشتر شد مشتری‌ها به شکل عجیبی رغبت خود را برای استفاده از خدمات این سالن‌ها از دست دادند. نسل جدید که عمدتا در تورنتو به دنیا آمده بودند و در آنجا بزرگ شده بودند ترجیح می‌دادند از سالن‌های دیگر استفاده کنند. اما بعد از گذشت یک دوره کسادی تقریبا طولانی این نسل جدید آرایشگرها بودند که سالن‌هایی به مراتب بهتر را راه اندازی کردند و سالن‌های قدیمی هم نیروها و تجهیزات خود را به روز کردند.

همزمان با این تحول افزایش تعداد مهاجران ایرانی که به این شهر می‌آمدند باعث شد دوباره این کسب و کار رونق پیدا کند. سالن‌های زیبایی که به سرعت معروف شدند و با پراکندگی منطقی در کل شهر بزرگ تورنتو توانستند پاسخگوی نیازهای ایرانیان ساکن این شهر باشند. امروزه دیگر هر ایرانی می‌تواند تقریبا به روزترین خدمات زیبایی را با کیفیت استاندارد از سالن‌های زیبایی دریافت کند.

آرایشگاه در تورنتو کانادا
بهترین آرایشگاه های ایرانی در تورنتو کانادا

سالن‌های زیبایی که مشتری‌های ثابتی دارند که هر روز هم به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. البته نکته مهم دیگری هم وجود دارد که سهم بزرگی در موفقیت شغل آرایشگری در این شهر دارد. قیمت‌های پایین در آرایشگاه‌های ایرانی که تفاوت چشمگیری با همان خدمات با همان کیفیت در آرایشگاه‌های دیگر دارد.

سالن دارهای ایرانی طی این سال‌ها سعی کرده‌اند با کاهش سود خود، بدون این که کیفیت را پایین بیاورند، جامعه هموطنانشان در این شهر را ترغیب کنند که به جای مراجعه به سالن‌های ملیت‌های دیگر از آرایشگاه‌های ایرانی استفاده کنند. این روزها تعداد سالن‌های ایرانی در تورنتو بیشتر از آن است که در یک مطلب گنجانده شود. اما در ادامه این مطلب یک لیست از بهترین آرایشگاه های ایرانی در تورنتو کانادا را به شما معرفی می‌کنیم و به خدمات تخصصی هر کدام از آن‌ها اشاره کوتاهی خواهیم داشت.

معرفی بهترین آرایشگاه های ایرانی در تورنتو

سالن زیبایی فلورا

30 سال تجربه در زمینه آرایش مو و صورت. 50 درصد تخفیف به نیوکامرها (تازه مهاجرین). نرخ ثابت برای مش مو بدون در نظر گرفتن سایز مو. هایلایت، آمبره، بالیاژ و خدمات گریم و میکاپ صورت.

سالن زیبایی مژگان

قیمت‌های رقابتی و باور نکردنی برای ایرانیان. آرایش مو و صورت. بند و ابرو و کوتاهی مو. انواع شینیون برای موی کوتاه و بلند. انواع لایت‌های به روز. براشینگ با پایین ترین قیمت.

سالن آرایش باران

خدمات تخصصی مو شامل زیابیی و احیاء موهای آسیب دیده. کراتین تریتمنت. هایلایت، رنگ و مش مو. انواع تتو دائمی خط چشم و خط لب. دارای پروموشن های ماهانه.

سالن آرایش و زیبایی کیانا

صاف کردن دائمی مو. انجام کراتینه بدون استفاده از مواد شیمیایی. الکترولیز، مایکرو،درمابریژن و خدمات آرایش صورت و بند و ابرو.

سالن آرایش مهشید

ارائه خدمات در همه روزهای هفته و آخر هفته. خدمات اصلاح سنتی و پیشرفته. انواع رنگ و هایلایت مو. رنگ مو و رنگ ابرو

سالن آرایش ناناز

بهره مندی از کادری مجرب و با سابق طولانی در زمینه آرایش و پیرایش برای کلیه امور آرایشی. خدمات تخصصی ناخن. لیزر. اسپا. ماساژ برای برطرف کردن افتادگی پلک ،صورت و گردن.

سالن آرایش شهلا یوسفی

اولین سالن آرایش و زیبایی ایرانی در شهر تورنتو.  مورد تایید وزارت بهداشت کانادا. ارائه جدید ترین خدمات آرایشی و کوتاهی مو. جدید ترین لایت های مو با استاندارد بالا در حفظ سلامت مو و پوست.

سالن آرایش شیده

دارای پکیج های تخفیف برای هر ماه. شامل همه خدمات سالن. فول های لایت و های لایت ساده با کمترین هزینه. آرایش مو و صورت طبق آخرین ژورنال های موجود.

سالن زیبایی ماتیک

شستشو و اصلاح مدل مو و ابرو. لیزر. کراتینه مو. دارای اتاق مجزا برای بانوان محجبه. خدمات مو و صورت و لیزر برای بانوان و آقایان.

سالن آرایشی برنا

سالنی شناخته شده در ایران و کانادا و آمریکا. ارائه خدمات با وقت قبلی. تدریس آرایشگری در همه زمینه های این شغل. قیمت های بدون رقیب در وکس صورت و بدن. با کادری مجرب و خوش رو و با تجربه.

 

دیگران می خوانند:

درآمد آرایشگاه زنانه

آرایش محبوب زنان کشور‌های مختلف

چطور مثل حرفه ای ها چشمها را آرایش تیره کنیم؟

آرایش زنان کشورهای مختلف چگونه است؟

روایات و توصیه های ائمه(ع) برای پرپشت شدن مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *