سه‌شنبه , 23 آوریل 2024 - 2:57 ب.ظ

طالع بینی مصری

طالع بینی مصری

طالع بینی مصری یکی از جالب ترین طالع بینی های موجود در تمدن های بزرگ دنیاست که به  بررسی احوالات زنان و مردان متولد ماههای مختلف می پردازد . اگر چه پایه و اساس علمی محکمی بر علم طالع بینی ارائه نشده ،ولی خواندن و دانستن طالع بینی شما خلی از لطف نیست .

 

پیشگویی مصریان باستان و طالع بینی مصری

مصريان طالع اشخاص را در رابطه با تأثير اجرا آسماني ستارگان و سيارات و خورشيد وماه، بر روي آنان  پيشگويي مي‎كردند.كه البته اين عمل مستلزم اطلاع دقيق از محل استقرار سيارات در بروج و مجموعه‎ هاي آسماني است.به ويژه محل قرار گرفتن ماه و خورشيد در موقعيت‎هاي مختلف در لحظه تولد افراد مورد توجه بوده است .واين كه خورشيد و ماه در چه زاويه و در كدام برج واقع شده باشند .

فال و یا طالع بینی از قدیمی ترین علوم ماوراء طبیعه میباشد که بمانند علوم ریاضی ، تجربیو بر اساس منطق و مشاهده و یا حس تایید و یا رد نمی شود

طالع بینی صرفا جهت سرگرمی !

باید بدانید که این قبیل طالع بینی ها صرفا جهت سرگرمی می باشد و نباید اساس و مبنایاعمال روزمره و رفتارهایمان را با توجه به آن پی ریزی نماییم همچنين گفتيم كه به مجموعه دوازده‏ گانه از ستارگان،برج گفته مي‎شود كه نامهای عربي اين بروج به شرح ذيل مي‎باشند:

1-حمل

2- ثور

3- جوز

4- سرطان

5- اسد

6- سنبله

7- ميزان

8- عقرب

9-قوس

10- جدي

11- دلو

12- حوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *