یکشنبه , ۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱:۵۰ بعد از ظهر

مهره مار اصل

مهره مار اصل چیست

مهره مار از دیرباز تا کنون مورد توجه و استقبال مردم و قومیت های مختلف قرار گرفته است. بطوری که شنیده ها حاکی از آن است که در زمان های گذشته اقوام مختلف و برخی از پادشان برای موفقیت درامورات خود و حکمرانی از مهره مار استفاده می کردند. دلیل روی آوردن به مهره مار اصل این بود که از خواص فوق العاده آن بهرمند شوند.

با گذشت زمان افراد زیادی در پی یافتن این سنگ گرانبها به جستجو پرداختند تا به واسطه ی قدرت خارق العاده آن بتوانند به خواسته و نیازهای خود برسند. قدرت مغناطیسی موجود در مهره مار با جذب انرژی های مثبت میتواند تاثیرات مثبت و شگفت انگیز خود را بین بازه زمانی یک هفته تا نود روز به دارنده مهره مار انتقال دهد.

به مرور زمان خواص مهره مار باعث شد که این سنگ در دسته سنگهای گرانبها و پرخاصیت قرار گیرد. در نتیجه مهره مار با محبوبیتی که برای خود کسب کرد توانست طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کند. مهره ها با توجه به مغناطیس بدن هر شخصی عملکرد متفاوتی دارد در برخی از افراد زودتر به شروع به کار می کند و در برخی از افراد هم بعد از هفته های اول استفاده شروع به کار می کند.

دلیل محبوبیت مهره مار این است که قدرت مغناطیسی و جذب مهره مار نسبت به سایر سنگهای انرژی زا بسیار بیشتر و پر قدرت است و میتواند انرژی های مثبت بیشتری را جذب کند و به صاحب مهره مار انتقال دهد. تاثیرات مهره مار از اولین هفته های استفاده شروع به کار می کند و ماندگاری خواص مهره مار مادام العمر می باشد.

شرایط نگهداری مهره مار

درصورتی که شرایط استفاده و نگهداری مهره مار بدرستی رعایت شود شخص استفاده کننده می تواند به بهترین شکل ممکن از خواص مهره مار بهرمند شود. این شرایط استفاده و نگهداری باعث می شود که ماندگاری کارایی مهره مار می شود و در ضمن اگر این شرایط استفاده و نگهداری رعایت نشود باعث تضعیف شدن دعای مهره مار می شود.

شرایط استفاده و نگهداری مهره مار بستگی به نوع اعمالی که بروی مهره مار انجام می شود متفاوت است. این شرایط بصورت کاملا اختصاصی به مشتریان فروشگاه شامگاه هنگام رسیدن بسته اعلام می شود ودر صورتی که این شرایط فراموش شود و یا بدرستی دعایت نشود مشتریان عزیز می توانند از استفاده از سیستم پشتیبانی فروشگاه مشکل خود را برطرف کنند.

تجربه استفاده از مهره مار نشان داده است افرادی که شرایط استفاده مهره مار را بدرستی رعایت می کنند به بهترین شکل می توانند از تاثیرات و خواص مهره مار بهرمند شوند و اثرات فوق العاده ای را از مهره های خود دریافت کنند. با رعایت کردن ان شرایط نگهداری از مهره مار قطعا تاثیرات آن در بازه زمانی یک  هفته تا ۹۰ روز شروع به کار می کند و به مرور زمان بهتر و قوی تر خواهد شد.

 

مهره-مار-اصل

انواع نژادهای مهره مار اصل

اولین محبوبیت این محصول در کشور هندوستان پدیدار شد. امروزه کشور هندوستان و جزایر اطراف آن به دلیل دارا بودن گونه های مختلف مار ها از جمله مار شاه کبری (King Cobra) ، دابویا (Daboia Russelii) ، مامبای سیاه (black mamba) ، افعی (Eurasian Vipers) ، پیتون (Python) و  … توانسته که بخش اعظمی از مهره مارهای اصل را در دنیا به خود اختصاص دهد.

بهترین نژاد های مهره مار اصل

از برترین نژاد های مهره مارمی توان به مهره مار افعی – مهره مار هندی شاه کبری – مهره مار دابویا هندی و مهره مار مامبای سیاه اشاره کرد. که در این میان با توجه به تجارب گذشته می توان مهره مار شاه کبری و دابویا  و مامبای سیاه را در اولویت اصلی قرار داد.

در حالت کلی با توجه به میدان مغناطیسی موجود در مهره ها بهترین نژاد هایی که قدرت مغناطیسی بالایی دارند شامل مهره مار مامبای سیاه و مهره مار دابویا هندی می شود.

این ۲ نژاد برتر به خاطر دلایل خاصی که در ادامه مطلب به آن اشاره کرده ایم از محبوبیت بالاتری برخوردار است. و تجریه مهره مار این را نشان می دهد که خریداران مهره مار دابویا و مامبای سیاه رضایت بیشتری نسبت به سایر نژاد های مهره مار دارند. دابویا از بهترین نژاد های هندی و مامبای سیاه از قوی ترین نژاد های آفریقایی می باشد.

کاربردهای گوناگون مارها

این مهره ها در آمیزش های فصلی مار ها بدست می آیند. افرادی زیادی در هند به کار مارگیری مشغول هستند و با استفاده از تجربه دیرینه خود در این زمینه اقدام به جمع آوری مهره مار می کنند.

شغل اصلی این افراد مارگیری می باشد که علاوه بر در آوردن مهره مار از پوست مار و روغن مار و … در سایر موارد استفاده می کنند. تخصص این افراد در زمنیه مارگیری باعث می شود که بتوانند بهترین مهره ها را از بهترین نژاد های مار ها تهیه کنند و با علم و تخصص خاصی که در این زمینه دارند بتوانند بهترین گونه ها را بدست آورند.

آیا مهره مار حقیقت دارد؟

احتمالا شما نیز از بزرگان خود ( پدربزرگ و مادر بزرگ) حرف هایی در مورد مهره مار شنیده باشید. و یا مهره ماری برای شما به ارث رسیده باشد که مشتاق باشید در مورد آن بیشتر بدانید.

در زمان های قدیم تعداد انگشت شماری از افراد بودند که مهره مار را بسختی بدست می آوردند و حاضر نبودند مهره های خود را به هر قیمتی بفروشند لذا این طرز فکر نیز کماکان بین اقشار مختلف در جامعه حکم فرما است.

تشخیص اصالت مهره مار اصل

بیشترافراد بر این باور هستند که  مهره مار براحتی پیدا نمی شود و اگر کسی بتواند آن را بدست آورد باید پول زیادی بایت آن پرداخت کند.( این موضوع به قدری ریشه انداخته که متاسفانه برخی از فروشنده ها از قیمت های چند میلیونی برای مهره مار اصل صحبت می کنند.)

بله شاید علت این موضوع در گذشته این بوده است که بدلیل کمبود ارتباطات و نبود امکانات ارتباطی سریع، فردی که مهره ماری تهیه می کرد حاضر نبود به قیمت پایینی بفروشد و شاید هم چون این مهره ها دست به دست می شد هر کسی به نوبه خود سود کلانی روی مهره ها می کشید

از این رو قیمت مهره مار بسیار بیشتر از قیمت واقعی خود بفروش می رسید. و امروزه شاهد این هستیم که متاسفانه برخی از فروشندگان با سودجویی اقدام به فروش مهره مار به قیمت های بسیار بالایی می نمایند.

این در حالی است چون سنگ های با ارزش همچین مهره مار قیمت واحدی نداردند این موضوع باعث شده تا فرصت طلبی در این زمینه ایجاد شود.

برای اطلاع از واقعیت این موضوع پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا آخر بخوانید تا حقیقت برایتان آشکار شود.

بررسی کلی مهره ی مار اصل

در این مقاله قصد داریم تا به خواص مهره مار و حرف و حدیث هایی که در مورد آن وجود دارد بپردازیم تا بتوانیم با استفاده از تجربه چندین ساله و با استناد به علم سنگ شناسی اطلاعات مفیدی در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم.

سعی بر این داریم تا مطالب را بصورت تیترهای جداگانه و بصورت عامیانه بیان کنیم تا درک مطلب برایتان آسان بوده و بتوانید از مطالب ارائه شده بهره کافی را ببرید.

در ادامه به بررسی و پاسخ به سوال هایی که ذهن اکثر کاربران را در مورد انواع مهره مار به خود مشغول کرده را در حد توان خواهیم پرداخت.

چنانچه برای سوالات خود در این مطلب پاسخی دریافت نکردید ، می توانید با شماره تلفن درج شده در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما بصورت تلفنی شما را راهنمایی نمایند.

در پایان این پست می توانید نظرات و پیشنهادات خود را (در قسمت نظرات) با ما درمیان بگذارید. تا با دریافت نظرات ارزشمند شما بتوانیم قدمی نو در بهبود مطالب انتشار شده در سایت برداریم.

مهره مار اصل چیست

شاید اولین سوالی که از خودتان بپرسید این باشد که مهره مار چیست و چگونه بدست می آید؟

گونه های مختلفی از مارها درجهان وجود دارند که در طول سال چندین بار اقدام به جفت گیری می کنند که در زمان اتمام این آمیزشها از خود مهره هایی را رها می کنند که به سنگ مهره مار معروف هستند.

این مهره ها از مارهای نر و ماده بدست می آید یعنی بعد از انمام جفت گیری یک سنگ مهره مار را مار ماده و سنگ دیگر را مار نر از خود رها می کند. این سنگ ها در حالت اولیه ژله ای مانند و بسیار نرم هستند که بعد از گذشته چندین ثانیه کاملا سفت شده و به سنگ مهره مار تبدیل می شوند.

اگر در مهره های خود خراشیده گی و یا شکستگی جزئی مشاهده کردید هیچ نگران نباشید این موارد کاملا طبیعی هستند چون هنگام افتادن مهره مار روی زمین و یا روی سنگ این اتفاق رخ می دهد. توجه داشته باشید که این موارد تاثیر منفی روی عملکرد مهره مار نمی گذارد.

مهره مار چگونه بدست می آید؟

توجه داشته باشید که مهره مار باید توسط خود مارها بعد از عمل جفت گیری رها شود و برای بدست آوردن مهره مار نیازی به آزار و اذیت مار وجود ندارد. همانطوری که در تصاویر موجود در سایت مشاهده می کنید شکل مهره مار اصل گرد نیم دایره بوده که یک طرف آن کاملا صاف و طرف دیگر آن گرد می باشد. اگر بجز این موارد سنگی مشاهده کردید بدانید که مهره مار نیست.

گاها در فضای مجازی فیلمی منشتر شده که در آن فردی با چاقو یک چیز سیاه رنگی را از پشت سر مار در می آورد. توجه داشته باشید که این فیلم کاملا ساختگی بوده و به هیچ عنوان صحت ندارد.

دلیل اول: شکل ظاهری مهره مار باید گرد و کرمی رنگ باشد نه اینکه سیاه و بیضی  شکل

دلیل دوم: مهره مار باید توسط خود مار رها شود نه اینکه آن را از سر مار در بیاورند.

 

ریشه اصلی مهره ی مار

مارها بدلیل ساختار و متابولیسم بدنشان نسبت به سایر جانداران از مغناطیس قوی تری برخوردار هستند و همین امر باعث می شود که مهره هایی که از این گونه مارها بدست می آیند از مغناطیس قوی و اثر بخشی بسیار فراوانی برخوردار باشند.

البته باید در نظر داشته باشید که قدرت و کارایی مهره مار کاملا به نوع و نژاد مارها بستگی دارد که از قویترین نژاد های مار ها می توان به مار شاه کبری و مار دابویا اشاره کرد.

اگر دقت کرده باشید در دنیا مکان هایی وجود دارند که دارای گونه های بخصوصی از حیوانات را به خود اختصاص داده است. بعنوان مثال برای دیدن فیل ها می توانید به آفریقا سفر کنید و یا برای مشاهده گونه ها و انواع مختلف کانگورو (Kangaroo) به استرالیا بروید.

برترین نژاد های مهره مار در جهان

در این میان کشور هندوستان نیز به دلیل وجود گونه های مختلفی از مارها در جهان به یکی از کشورهای معروف در زمینه پروش و نگهداری انواع مارها شهرت یافته است.

احتمالا شما هم در برخی از تصاویر و یا فیلم ها مشاهده کرده اید که در آن مرتاض هندی در حال نواختن نی بوده و در مقابل سبدی وجود دارد که با صدای نی ماری از داخل سبد به بیرون روانه می شود. و با انجام یکسری حرکات خاص ، مار وحشی و سمی را به کنترل خود در می آمورد.

البته در کشورهای آفریقای جنوبی و یا در مصر باستان گونه هایی مختلفی از مارها وجود دارند ولی این نژاد مارها به گستردگی و تنوع کشور هند نمی رسد. پس نتیجه می گیریم که کشور هندوستان توانسته با توجه به وجود نژاد های مختلف مارها در این سرزمین رتبه اول در جهان را به خود اختصاص دهد.

مهره مار چیست

پیدایش مهره مار

در این شکی نیست که کشور هندوستان مهد گونه های مختلف مار در جهان است. در گذشته اشخاصی که به کار مارگیری مشغول بودند به مرور زمان متوجه شدند که بعضی از مارها هنگام جفت گیری یک شئ عجیبی از خود رها می کنند که بعد از مدت ها تحقیق در مورد این سنگ ها به این نتیجه رسیدند که این مهره ها همانند سنگهای قیمتی دیگر دارای یکسری خواص و تاثیرات مثبتی هستند.

این سنگ ها به مهره مار معروف شدند که با گذشت زمان روش های مخصوصی برای جمع آوری این مهره ها پیدا کردند تا بتوانند بهترین مهره ها را بدون از دست دادن خاصیت مغناطیسی  جمع آوری کنند. چون این مهره ها در حالت اولیه حالت نرم و ژله ای دارند امکان صدمه دیدن آنها بسیار بالا هست و چون بصورت طبیعی جمع آوری می شود باید این کار با دقت بیشتری انجام شود.

قدرت جذب و مغناطیسی این مهره ها به طور شگفت آوری قوی و اثربخش بود که در کوتاه ترین زمان توانست مخاطبان بیشتری را سمت خود جذب کند. و در مقایسه با سایر سنگ های اثر بخش می توان اینگونه بیان کرد که درصد بیشتری از افرادی که مهره مار اصل تهیه میکنند ، خیلی بیشتر از افرادی است که به خرید سایر سنگ ها روی می آورند.

سنگ مهره مار همانند سنگ های دیگر مانند فیروزه ، زمرود ، عقیق ،شرف الشمس و غیره دارای یکسری انرژی درمانی و مغناطیسی است با این تفاوت که قدرت بار مغناطیسی موجود در مهره مار از تمامی این سنگ ها بیشتر بوده که در نتیجه می تواند انرژی مثبت بیشتری را جهت تقویت مغناطیس بدن شخص جذب کند.

برترین نژاد مهره مار اصل

شاید این سوال هم در ذهن شما باشد که بهترین گونه مهره مار مختص کدام نژاد است؟ از این همه انواع مختلف مارها که در جهان وجود دارد به جرأت می توان گفت که اصلی ترین و بهترین مهره مارها مربوط به مهره مار شاه کبری هندی و مهره مار دابویا هندی و مهره مار مامبای سیاه آفریقایی است.

این دو نژاد برتر دارای خواص مغناطیس بسیار قوی و فوق العاده ایی هستند که دارای میدان مغناطیسی وسیع تری می باشند که به واسطه این میدان مغناطیسی میتوان از خواص معجزه آسای مهره مار اصل بهرمند شد.

بررسی نژاد شاه کبری و مهره مار دابویا هندی

این نژاد مارها بدلیل دارا بودن جثه و اندازه بزرگ خود مهره هایی بزرگتری از خود رها می کنند.( در نتیحه به واسطه سایز و اندازه بزرگ این مهره ها قدرت مغناطیسی قوی تری که در درون آنها نهفته است با فعال کردن مهره مار به شخص و صاحب مهره ها انتقال داده می شود.

این بدین معنی است که می توان گفت هر چقدر سایز و اندازه مهره مار بزرگ تر باشد قدرت جذب آن مهره نیز بیشتر خواهد بود.

انواع نژاد مهره مار

روش های تشخیص مهره مار اصل

در فضای مجازی راه و روش های مختلفی برای تست مهره مار وجود دارد که توسط فروشندگان مختلف ارائه شده است و هر شخصی یک روشی را برای شناخت اصالت مهره مار پیشنهاد می کند سوال اینجاست که این روش های تست تا چه حدی قابل اطمینان بوده و میتوان صحت اصل بودن مهره مار را تشخیص داد.

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که به دنبال روشی هستید تا بتوانید مهره مار اصل را از تقلبی تشخیص دهید ولی با شنیدن حرف های مختلف فروشندگان کاملا سردرگم شده و نمی دانید که کدام حرف را باور کنید.

در ادامه این مطلب سعی داریم تمامی مواردی را که در مورد تشخیص و شناخت مهره مار اصل وجود دارد را تک به تک بررسی کنیم تا شما مخاطبان عزیز بتوانید با دید باز و شناخت کامل اقدام به شناسایی و تشخیص مهره مار اصل نمایید.

تشخیص مهره مار با سرکه

برخی از افراد بر این باورند که اگر مهره ها را در یک ظرف که حاوی سرکه سفید است بیاندازید بعد از چند دقیقه مهره ها شروع به حرکت کرده و نزدیک هم می شوند. اگر مهره ها شروع به حرکت کنند و همدیگر را جذب کردند یعنی مهره مار شما اصل است. آیا به نظر شما این تست صحت دارد؟

پاسخ: این تست از نظر ما و کارشناسانی که در زمینه علم سنگ شناسی و علوم غریبه فعالیت دارند کاملا رد می شود و با یک آزمایش و تست ساده می توانیم این ادعا را رد کنیم.

مطالعه کنید:  قیمت مهره مار | بررسی قیمت واقعی مهره مار اصل

تست مهره مار در سرکه

سرکه بدلیل دارا بودن خاصیت قلیایی و اسیدی هر شئ آهکی و استخوانی را که درون آن قرار گیرد تجزیه میکند ، در نتیجه آن شئ درطول فرایند تجزیه شروع به حرکت می کند .

اگر مهره های خود را بعد از چند دقیقه از داخل سرکه بیرون بیاورید و با دقت به آنها نگاه کنید متوجه خواهید شد که قسمت هایی از آنها حالت پوسیدگی و ساییدگی پیدا کرده و ذرات ریز در داخل سرکه به صورت کامل حل شده است.

در واقع هنگامی که عمل تجزیه انجام می شود در پی انجام واکنش شیمیایی سرکه با جنس استخوانی مهره مار ، آن ها را به سمت های مختلفی به حرکت در می آورد و مهره مار های نر و ماده به هم نزدیک می شوند.

شما میتوانید این آزمایش را با چند تکه استخوان کوچک و یا حتی پوست تخم مرغ انجام دهید تا کاملا متوجه تجزیه شدن تدریجی آنها در داخل سرکه بشوید.

آزمایش مهره مار در سرکه

نکته مهم و حائز اهمیت این است که اگر مهره های خود را داخل سرکه قرار دهید با تجزیه شدن مهره ها علاوه بر اینکه شکل ظاهری آنها تغییر خواهد کرد ، قدرت مغناطیسی مهره ها نیز ضعیف شده و یا به صورت کامل از بین خواهد رفت و در عمل مهر مار ها هیچ کارایی و خاصیتی برای شما نخواهد داشت.

در بسیاری از موارد مشاهده شده که سرکه باعث از بین رفتن اثر کامل مغناطیس مهره ها شده و به هیچ عنوان قابل بازگشت به حالت قبل نخواهد بود. و این حس کنجکاوی باعث می شود که کارایی و خواص مهره مار کاملا از بین برود.

پس نتیجه می گیریم که ادعای تست مهره مار با سرکه کاملا اشتباه بوده و به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود که حتی جهت ارضای حس کنجکاوی این آزمایش را انجام دهید.

چون کارایی و عملکرد مهره ها کاملا از بین می رود و اگر مغناطیس مهره ها از بین برود عملا همانند این می ماند که شما دو سنگ بی ارزش را با خود حمل می کنید و انتظار دارید که از خواص آنها بهرمند شوید.

آیا تست مهره مار در نانوایی صحت دارد؟

برخی ازافراد براین باورند که اگر مهره مار اصل باشد وقتی جلوی نانوایی بروید تمامی نان ها می سوزند و یا هیچ کدام از آنها به تنور نمی چسبند.

سوال اینجاست به نظر شما این حرف تا چه حدی می تواند صحت داشته باشد و یا اینکه مگر می شود مهره مار چنین کاری انجام بدهد؟ و سوال دیگر اینکه نچسبیدن نان به تنور چه ربطی به اصالت مهره مار دارد.

هر شخصی که مهره مار را تهیه می کند می خواهد از خواص و فواید آنها بهرمنده شود و به کمک این خواص به خواسته ها و نیازهای خود برسد. آیا به نظر شما این آزمایش تا چه حدی می تواند صحت داشته باشد؟ و یا اینکه در حالت کلی همچین تستی برای مهره مار با عقل انسان مطابقت دارد یا نه؟

پاسخ: جواب این سوال بسیار ساده است . پس از تحقیقات فراوان متوجه شدیم که درگذشته برخی از فروشندگان مهره مار برای اثبات اصل بودن مهره مار از این روش استفاده می کردند .

تشخیص مهره مار اصل

بررسی آزمایش مهره مار اصل

این روش به این صورت بود که فروشنده از قبل با یک نانوا هماهنگی لازم را انجام میداد و با خریدار به سمت آن نانوایی میرفتند . نانوا به محض اینکه فروشنده را میدید داد میزد چه کسی مهره مار دارد؟ تمام نان های من سوختند هر کسی با خودش مهره مار دارد از اینجا دور شود.

و این کار باعث می شد که خریدار با کمال اطمینان خرید خود را انجام دهد. این آزمایش مهره مار از نظر ما کاملا نقض می گردد چون نه به صورت منطقی و نه به صورت علمی نمیتوان از مهره مار و مغناطیس آن چنین انتظاری داشت.

آزمایش مهره مار در نانوایی

مواردی مشابه بسیاری در این زمینه دیده شده است . در یکی از این موارد که یکی از خریداران سایت ما برایمان بازگو کرده به این صورت است که از یک فردی مهره مار تهیه می کند و برای برای اطمینان فروشنده او را به نانوایی در محل زندگی خود می برد تا بتواند تست مهره مار در نانوایی را انجام دهد که این اتفاق می افتد.

سپس مشتری برای اطمینان بیشتر به نانوایی دیگری مراجعه می کند و هیچ اتفاقی نمی افتد و به همین ترتیب چندین نانوایی را نیز تست می کند ولی کاملا بی فایده بود. دوباره به نانوایی اولی که با فروشنده مراجعه کرده بود به تنهایی می رود ولی هیچ اتفاقی نمی افتد و بعد ها متوجه می شود که فروشنده با نانوا که پسرعموی خود بود هماهنگی لازم را انجام داده بود که بتواند مهره مار خود را بفروشد.

پس نتیجه می گیریم که اینگونه تست ها و آزمایشات که کاملا من درآوردی هستند هیچ گونه ریشه و منطق کافی برای شناخت اصالت مهره مار ندارند. و باید در نظر بگیریم که با عقل منطقی و دید بازتری اقدام به شناخت تشخیص مهره مار اصل اقدام کنیم.

آیا راه رفتن مهره مار صحت دارد؟

بعضی از فروشنده گان با شگرد اینکه مهره مار حرکت می کند اجناس خود را بفروش می رسانند و به مشتریان خود این وعده را می دهند که اگر مهره ها را روی زمین و با فاصله از هم قرار دهید شروع به حرکت کردن می کنند. بنظر شما این مورد آیا صحت دارد؟ ( مگر چنین اتقافی ممکن است بیافتد !!! شعبده بازی که نیست…!!!)

پاسخ : با قاطعیت باید اعلام کنیم که خیر به هیچ عنوان منطقی نیست و با عقل انسان جور در نمی آید که این اتفاق بیافتد مگر سنگ مهره مار موجود زنده است که بتواند حرکت کند.

برخی از افراد که این آزمایش را انجام می دهند و هیچ واکنشی نمی بینند و بعد از تماس با فروشنده پاسخی که دریافت میکنند این است که مهره ها را داخل ظرف حاوی سرکه قرار دهید تا شروع به حرکت کنند.

 

شناخت اصالت مهره مار

پس با شندین چنین حرف هایی دوباره به خانه اول باز می گردیم که حرکت کردن مهره ها داخل سرکه هیچ ربطی به اصل بودن مهره ها ندارد. و باید یک راه و روشی وجود داشته باشد که به واسطه آن بتوانیم از اصالت مهره مار اطمینان حاصل کنیم.

بعد از مطالعه مطالب بالا شاید سوالی که ذهن شما را درگیر کرده این باشد که ما از کجا مطمئن شویم که مهره ماری که خریداری می کنیم اصل است و چطور می توانیم آن را امتحان کنیم و از اصالت آن مطمئن شویم؟

درابتدا باید عرض کنم که مهره مار هیچ روش تست علمی و ثابت شده ای ندارد و بهترین و مطمئن ترین روش برای اطمینان از اصل بودن مهره مار مشاهده تاثیرات آن بروی فرد می باشد.

(فردی که مهره مار خریداری می کند در واقع می خواهد از تاثیرات و خواص آن بهرمند شود ، نه اینکه مهره های خود را به روشهای فریبنده تست کند) البته ناگفته نماند که شناخت نوع مهره مار و نژاد آن نیز در الویت اول قرار دارد

که در ادامه به شناخت انواع نژاد مهره مار و بررسی اصالت آنها خواهیم پرداخت. پس تا ادامه این مطلب با ما همراه شوید تا ساده ترین و مطمئن ترین روش برای شناخت مهره مار اصل را برایتان آموزش دهیم.

انواع مهره مار

همانگونه که در جهان گونه های مختلفی از مارها وجود دارد طبیعتا مهره های این مار ها نیز کاملا متفاوت از یکدیگر می باشند و نسبت به نوع و نژاد مارها دارای اندازه و ظاهری کاملا متفاوت هستند.

مارهای هندی یکی از بهترین نژاد های مطرح در دنیا می باشند. در نتیجه مهره های این مارها نیز از قدرت بسیاری بالایی برخوردار هستند که از معروفترین آنها می توان به مهره مار شاه کبری و مهره مار دابویا اشاره کرد.

البته برخی از نژاد های آفریقایی و مصری نیز وجود دارند که از مهره های آنها نیز استفاده می شود.

ولی تجربه نشان داده است که نژادهای هندی مهره مار تاثیرات بیشتری نسبت به سایر گونه های مهره مار دارند و این تفاوت ها بیشتر در خواص و کارایی مهره مار و نوع دعاهایی که روی آنها خوانده می شود کاملا قابل مشاهده است.

از بهترین نژادهای آفریقایی می توان به مهره مار مامبای سیاه اشاره کرد که قدرت مغناطیسی بالایی نسبت به مهره های هندی دارند.

از این رو اکثریت افرادی که از نژاد های هندی استفاده می کنند کاملا ابراز رضایتمندی می نمایند.

مهره مار هندی شاه کبری

مار شاه کبری یکی از قوی ترین و قدرتمندترین مار های جهان است از این رو مهره هایی که از این نژاد مارها بدست می آیند از خاصیت مغناطیسی قوی و قدرت افسون گری بالایی برخوردار هستند که به مهره مار هندی شاه کبری اصل معروف هستند

البته برخی از افراد به آن شاه مهره نیز می گویند که کاملا یکی است. مهره مار شاه کبری به قدری قوی و کارا است که توانسته در بازار های جهانی طرفداران بیشتری را سمت خود جذب کند.

مهره مار هندی دابویا

نژاد دابویا نیز همانند شاه کبری دارای قدرت و کارایی بالاتری است با این تفاوت که مهره مار دابویا از میدان مغناطیسی وسیعتری نسبت به شاه کبری برخوردار است.( البته با کمی تفاوت که در ادامه به آنها می پردازیم) از این رو می توان گفت که دابویا یک سر و گردن بالاتر از شاه کبری است.

در حالت کلی نژاد شاه کبری را میتوان به دو دسته تقسیم کرد.

دسته اول مهره مار هندی شاه کبری پرورشی است که نحوه بدست آوردن این مهره ها به این صورت است که در هند مکان هایی برای پروش انواع مارها وجود دارند که علاوه بر استفاده از خواص دیگر مار ها مانند تهیه پوست مار – روغن مار و … از مهره های آنها استفاده میشود.

دسته دوم مهره مار هندی شاه کبری طبیعی وحشی است که زیستگاه اصل آنها کوه ها ، جنگل ها و بیایان ها می باشند و افرادی که به کار مارگیری مشغول هستند می توانند با تجارب خود و کمین کردن در اطراف این مار ها بعد از جفت گیری مهره های آنها را بدست آورند.

هر دو دسته از مهره ها کاملا اصل هستند ولی تفاوت بسیار عمده ایی که وجود دارد این است که شاه کبری طبیعی دارای قدرت بسیار بالایی است و می تواند میدان مغناطیسی بیشتری را جهت جذب انرژی های مثبت اطراف ارائه دهد.

بررسی مهره مار دابویا

دابویا نیز از آن دسته مهره مار هایی است که از قدرت مغناطیسی بالایی برخوردار بوده و می تواند انرژی مثبت بیشتری را به سمت خود جذب کند و به کمک افسون مهره مار انرژی های مثبت جذب شده از اطراف را به صاحب مهره مار دابویا انتقال دهد.

مهره دابویا در شکل و ظاهر کاملا شبیه مهره مار هندی شاه کبری است و اندازه آن کمی بزرگ تر از مهره مار شاه کبری وحشی می باشد.

مهره مار مامبای سیاه

این نژاد از مهره مار که از مارهای مامبای سیاه آفریقایی بدست می آید، یکی از بهترین نژادهای مهره مار از نظر قدرت بار مغناطیسی محسوب می شود. سایز این نوع مهره ها بزرگ بوده و اندازه بزرگ این نژاد از مهره ی مار باعث می شود که انرژی های بیشتری را جهت تقویت کردن مغناطیس بدن جذب کرده و به صاحب مهره مار انتقال دهد.

از دیگر خصوصیات بارز این مهره مار می توان به وسیع بودن میدان مغناطیسی و کارایی های خارق العاده آن اشاره کرد. قدرت مغناطیسی این نژاد به قدری بالا می باشد که قابلیت خوانده شدن تمامی دعای مهره مار و بخصوص دعای بخت گشایی – دعای باطل السحر و چشم زخم و زباندی را روی آن را دارد.

از جمله مواردی که می توان روی دعای مهره مار مامبای سیاه خواند شود به می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بیشتر شدن رزق و روزی

رونق کسب و کار و جذب مشتریان بیشتر

ایجاد آرامش و افزایش اعتماد به نفس

ایجاد جذابیت و افزایش مهر و محبت بین اطرافیان

خوش شانسی و خوش اقبالی در افراد مختلف

باطل السحر بودن و دفع بلا

بخت گشایی سریع

و ….

مهره مار آیزی ایرانی

این نژاد مربوط به مارهای کوچک و ریزی است که زیستگاه اصلی آنها آب می باشد و مهره هایی که از آنها بدست می آید کاملا کوچک بوده و از قدرت بسیار پایین تری برخوردار هستند.

پس نتیجه می گیریم که مهره مار ایرانی را با نژاد هندی نمی توان در یک کف ترازو قرار داد.  این نوع مهره ها از نظر کارایی بسیار ضعیف بوده و در عمل هیچ عملکردی برای شما نخواهند داشت.

خواص مهره مار اصل

همان طور که مطلع هستید هدف از خرید مهره مار بهرمندی از خواص آن می باشد. در واقع سنگ های انرژی زا مکملی برای بهبود روند زندگی شخص می باشد که در این میان مهره مار به واسطه خواص فوق العاده قدرتمندی که دارد می تواند شما را در مراحل مختلف زندگی یاری کرده و تا حد بسیار زیادی شما را به خواسته هایتان برساند.

این در صورتی امکان پذیر است که اعمال مهره مار به درستی روی آنها انجام شود تا در کمترین زمان ممکن خواص مهره مار برای شما پدیدار شود. و بتوانید به واسطه پدیدار شدن این خواص از کارایی و خاصیت مهره مار برای بهبود روند زندگی خود بهره کافی را ببرید.

خاصیت مهره ی مار اصل

همانطوری که در بالا به انواع نژاد های مختلف مهره مار اشاره کردیم ، هر کدام از آنها نیز دارای خاصیت های متفاوتی هستند. البته بیشتر این خواص در مهره های مختلف یکسان میباشد ولی در برخی گونه ها این خواص کامل تر و بصورت شگفت آوری عمل می کنند.

( برای مثال خواص مهره مار شاه کبری و مهره مار دابویا هندی) قدرتی که این دو نژاد دارند براحتی می توانند با میدان مغناطیسی وسیع تمامی خواص مهره مار را برای شما پدیدار کنند.

خواص-مهره-مار-اصلی

خواص مهره مار هندی شاه کبری

از آنجایی که مهره مار شاه کبری از قدرت بالایی برخوردار است در نتیجه می توان از خاصیت هایی فوق العاده آن نیز بهرمند شد. این خواص به واسطه دعا و اعمال بنام زدن که روی مهره مار انجام می شود

(در ادامه مطلب مراحل دعا و بنام زدن مهره مار را کامل توضیح خواهیم داد) برای شخص کارساز خواهد بود.

خواصی که تا بحال مهره مار شاه کبری طبیعی از خود نشان داده است ، باعث شده که افراد بیشتر از مهره های مار شاه کبری استفاده کنند. قدرت شگفت آور این نژاد باعث شدن که استفاده کنندگان از این نوع مهره مار در کمترین زمان ممکن از تاثیرات فوق العاده آن شگفت زده شوند.

خواص مهره مار هندی دابویا

مهره مار دابویا نیز همانند شاه کبری هندی از قدرت و کارایی بالاتری برخوردار است. میدان مغناطیسی وسیعی که در دابویا وجود دارد باعث شده است کارایی و اثرات به مراتب بهتری نسبت به مهره مار شاه کبری داشته باشد.

هر دوی این دو نژاد کامل اصل بوده و دارای خاصیت های متفاوتی هستند ولی تجربه نشان داده است که مهره مار دابویا در برخی از موارد خاص عملکرد بهتری داشته است. و توانسته درصد رضایتمندی مشتریان بیشتری را به خود اختصاص دهد.

کارایی مهره مار

با توجه به خواص اشاره شده در مورد مهره مار اکنون میخواهیم کارایی مهره مار اصل را برای شما بازگو کنیم. مهره های مار به واسطه خواص مغناطیسی قوی ای که دارند یکسری کارایی های منحصر بفرد دارند که در دیگر سنگهای انرژی زا وجود ندارد.

بیشتر افراد این سوال را از خود می پرسند که آیا کارایی مهره مار واقعیت دارد؟ در جواب باید بگوییم که بله صد درصد. و اینکه مهره مار اصل چه کارهایی انجام می دهد و چه انتظاراتی از عملکرد مهره مار می توان داشت؟

مطالعه کنید:  مهره مار چیست | همه چیز درباره واقعیت مهره مار

فردی که مهره مار تهیه می کند انتظار دارد که از خواص و کارایی آن به بهترین شکل بهرمند شود تا بتواند در مراحل مختلف زندگی از آنها استفاده لازم را ببرد. در ادامه به صورت کامل به برخی از کارایی های مهره مار اصل اشاره خواهیم کرد.

کارایی مهره مار چگونه مشخص می شود

البته باید این مورد را در نظر بگیریم که این کارایی ها به واسطه دعا و طلسم مهره مار فعال می شوند و تا زمانی که بنام شخص استفاده کننده (صاحب مهره مار) زده نشود این خاصیت ها کاملا نهفته باقی خواهند ماند.

پس نتیجه می گیریم که ایتدا مهره مار باید فعال شود ، سپس بتوان از خواص و کارایی های آن استفاده کرد.

در ادامه مطلب به برخی از خواص و کارایی مهره مار اشاره خواهیم کرد که حتما مطالعه آن را به شما پیشنهاد می کنم. با دانستن خواص و کارایی مهره مار اصل می توانید براحتی نسبت به نیاز و خواسته خود مهره مار مورد نظر خود را تهیه کنید. و هر آنجه نیاز دارید برای برطرف کردن مشکلات خود و رسیدن به آرزوهای خود از این مهره ها بدست آورید.

کارایی-مهره-مار-اصلی

کارایی مهره مار برای رزق و روزی

افرادی که دارای کسب و کار و شغل هستند و از نتیجه کار خود ابراز نارضایتی می کنند به واسطه استفاده از مهره مار می توانند به شغل خود رونق داده و با جذب مشتری بیشتر و ارتباط موثر با آنها درآمد خود را افزایش دهند.

این کارمستلزم این است که از مهره مار به صورت مداوم و اصولی مورد استفاده قرار گیرد تا بتوان در کوتاه ترین زمان ممکن از تاثیرات آن بهرمند شد.

کارایی مهره مار برای کارگشایی و کسب وکار

افرادی که بعد از تلاش های متعدد برای پیدا کردن شغل و کسب وکار مناسب برای خود کاملا نا امید شده اند و یا به قول خودشان که می گویند (به هر دری میزینیم به بن بست میخوریم) به واسطه تاثیرات مهره مار می توانند به شغل مناسب و مورد علاقه خودشان دست پیدا کنند.

برای مثال شما برای استخدام در یک شرکت یا فروشگاه با مدیر آنجا صحبت میکنید ، مهره مار با انتقال انرژی مثبت از طرف شما به سمت مدیر می تواند نظر مدیر مربوطه را بیشتر از همیشه به سمت شما جذب کند ودر تصمیم گیری او تاثیر فراوانی داشته باشد و مسلما در مثبت بودن جواب تاثیر گذار باشد.

کارایی مهره مار برای جذابیت و مهر ومحبت

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که احساس می کنید از جذابیت پایین تری برخوردار هستید و یا اصلا جذابیت ندارید و یا در جمع مورد توجه اطرافیان قرار نمی گیرید می توانید از مهره ی مار استفاده کنید.

این محصول پرطرفدار میتواند با جذب کردن اشخاص به سمت شما و انتقال انرژی مثبت شما به آنها یک محبوبیت و جذابیت خاصی را برای شما به ارمغان بیاورد. همچنین اگر با فردی رابطه دوستی یا عاشقانه دارید و احساس می کنید رابطه شما سرد شده است میتوانید از خواص مهره مار برای افزایش مهر و محبت بیشتر استفاده کنید.

فواید مهره مار برای خوش شانسی و خوش اقبالی

اشخاصی که همیشه ادعا میکنند که کاملا بدشانس هستند و در هیچ کاری به نتیجه نمی رسند و یا در لحظه آخر همه چیز بهم می ریزد و به نتیجه نمی رسند میتوانند از خواص و فواید مهره مار برای خوش شانسی و خوش اقبالی استفاده کنند.

مهره ها با دادن انرژی مثبت به شما میتوانند شما را در رسیدن به خوشبختی و خوش اقبالی یاری کنند. درصدی از خوش شانسی در افراد به نوع نگرش و دیدگاه آنها بستگی دارد و درصد بیشتری به نوع انرژی های مثبت اطراف فرد بستگی دارد که دریافت این انرژی های مثبت به واسطه مهره مار امکان پذیر خواهد بود.

فواید مهره مار برای آرامش و اعتماد به نفس

برخی از افراد هستند که همیشه احساس پوچی و ناامیدی میکنند و آینده خود را کاملا تیره و  تاریک می بینند این در حالی هست که افکار منفی بر این افراد غلبه کرده و اجازه نمی دهد تا تصمیم بهتری نسبت به روند زندگی و آینده خود بگیرند.

مهره مار با ایجاد انرژی های مثبت در افراد باعث می شود که در کمترین زمان ممکن به آرامش و آسایش برسید و باعث می شود اعتماد به نفس شخص بالا رفته و به یک حس امیدوار کننده مثبت و خوشایندی در او ایجاد شود. این گونه افراد همیشه از اعتماد به نفس پایین خود صحبت می کنند و می گویند که این موضوع باعث میشود که از ارتباط با اطرافیان به دور باشند و گوشه گیر شوند.

فواید مهره مار برای آشتی بین زن و شوهر و اطرافیان

اگر با همسر خود مشکل دارید و یا همسرتان نسبت به شما کم توجه شده است و یا دخالت اطرافیان باعث شده که نسبت به شما حس سردی داشته باشد ویا اینکه در زندگی مشکلات و بحث های بی مورد به وجود می آید ،  به کمک مهره مار اصل می توانید این رابطه را به سمت مثبت و مطلوب تری هدایت کنید و به مرور زمان بهترین نتیجه را از زندگی مشترک خود بگیرید.

با انرژی مثبت مهره مار علاوه بر انجام کار زبان بندی اطرافیان میتوانید شریک زندگیتان را بیش از قبل به خود علاقه مند کنید. اثرات مثبت مهره مار باعث می شود که دید بهتر و حس خوش آیندی نسبت به زندگی خودتان داشته باشید و بتوانید از لحظه به لحظه زندگی خود لذت ببرید.

فواید-مهره-مار-اصلی

خواص مهره مار برای بازگشت معشوق

اگر به هر دلیلی رابطه شما با عشق خود به هم خورده است و یا مسائلی باعث شده که رابطه شما با همسر خود سرد شود و یا هر مشکل دیگری در رابطه با معشوق بوجود آمده است ، با کمک گرفتن از مهره مار میتوانید به بهبود رابطه و بازگشت معشوق خود کمک کنید.

در نتیجه با دریافت انرژی های مثبت که به واسطه استفاده از مهره مار انجام می پذیرد می توانید مشکلات سد راه خود را یکی پس از دیگر پشت سر گذاشته و در نتیجه این رابطه عشقی را از نو شروع کرده و با علاقه ی بیشتر به محکم کردن پایه های عشق خود تلاش کنید.

خواص مهره مار برای دفع بلا و چشم زخم

اگر احساس میکند در اطراف خود اشخاص حسودی وجود دارند که به پیشرفت شما و یا حتی زندگی تان حسادت می ورزند ، می توانید از فواید مهره مار برای دفع حسد و بلا استفاده کنید. شاید خودتان متوجه نشوید که این افراد با حسادتی که نسبت به شما دارند مدام در حال ارسال انرژی منفی به سمت شما هستند و سعی در مأیوس کردن شما دارند.

در نتیجه این انرژی های منفی باعث می شود که روحیه شما تضعیف شده و احساس نامیدی و عصبانیت داشته باشید و نتوانید تمرکز لازم را داشته باشید. پس راه حل شما این است که به کمک مهره مارمی توانید این انرژی های منفی را از خود دور نگه دارید و همچنان به مسیر پیشرفت با انرژی مثبت فراوان ادامه داده و قدم های بزرگتری در زندگی خود بردارید.

خواص مهره مار برای بخت گشایی و ازدواج

پسران و دختران دم بختی که مشکل بخت گشایی دارند و یا در لحظات آخر خواستگاری همه چیز بهم میخورد و یا مشکل ازدواج دارند باید عرض کنیم که یکی از خواص فوق العاده ای که مهره مار اصل دارد، این است که مشکلات ازدواج و بخت گشایی شما را سهل و آسان می کند و با گذشت زمان می توانید به خواسته های خود برسید.

موضوع بخت گشایی کمی زمان بر است ولی با رعایت یکسری اصول و قواعدی که باید در مورد مهره مار رعایت کنید ، میتوانید با رعایت اصول نگهداری  مهره مار در کمترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه خود برسید.

زمان نتیجه دهی برای بخت گشایی در افراد مختلف کاملا متفاوت است البته با راهکارهایی که اشاره خواهیم کرد میتوانید در کوتاه ترین زمان به نتایج دلخواه خود برسید.

دعای مهره مار

شاید برای شما هم جذاب باشد که در مورد دعای مهره مار مطالبی یاد بگیرید. سوال اکثر مخاطبان این است که دعای مهره ی مار چیست و چگونه می توان روی مهره ها دعا خواند؟ و یا اینکه مهره ی مار خریداری کردیم ولی دعای آن را نداریم از کجا پیدا کنیم؟

این سوالات مواردی است که در مورد دعای مهره مار مطرح می شوند. در ادامه می خواهیم بطور کلی به بررسی و توضیح این موضوع بپردازیم تا بتوانیم تا حد امکان به سوالاتی که ذهن شما را در مورد دعای مهره مار به خود مشغول کرده را پاسخ دهیم.

در یک جمله باید اظهار کنیم که تمامی خواصی که در مورد مهره مار در بالا اشاره شد به واسطه دعاهایی که روی مهره ها اعمال می شود قابل فعال شدن است.

دعای های مخصوص مهره مار چیست

اگر دعای مخصوص مهره مار روی آنها خوانده نشود در عمل مهره ها برایتان هیچ کارایی نخواهند داشت. تمامی مواردی که باعث فعال شدن خواص مهره مار می شود باید بصورت مجزا روی آنها اعمال شود تا مهره ها بتوانند برای شخص کارامد باشند.

در واقع خواند دعا روی مهره مار باعث فعال شدن آنها می شود اگر این اعمال انجام نشود هیچ تاثیرات و فواید از مهره مار نخواهید دید. فعال کردن مهره مار یکسری اصول و قوانینی دارد که در اصطلاح به آنها اعمال مهره مار نیز گفته می شود، که در ادامه این مطلب به بررسی این اعمال خواهیم پرداخت.

دعای-مهره-مار-اصلی

طلسم مهره مار چگونه کار می کند

زمانی که دعا بروی مهره ها خوانده شود بعد از مدت زمان یک هفته شروع به فعال شدن می کند که به آن طلسم مهره مار می گویند زمان شروع جوابدهی نسبت به مغناطیس بدن هر شخصی متفاوت است.

افرادی که دارای انرژی مثبت بیشتری هستند اثرات مهره مار زودتر شروع به فعالیت می کنند و می توانند در همان روزهای نخستین از اثرات آن بهرمند شوند. این دعا و طلسمات باید توسط یک شخص ماهر و خبره در زمینه علوم غریبه انجام شود تاهیچ تداخلی در کارکرد مهره مار ایجاد نشود.

ذکر مهره مار چیست

نوع خواص و دعاهایی که شخص برای عملکرد  مهره مار درخواست می کند تا بروی مهره های خود انجام پذیرد ذکر مخصوص مهره مار نام دارد. برای مثال فرد اعلام می نمایید که من مهره مار را برای رونق کسب و کار و رزق و روزی مغازه میخواهم.

و یا شخصی می خواهد که تمام دعا های موجود بروی مهره های خودش خوانده شود و خیلی موارد دیگر مثل مهر و محبت ، خوش شانسی ، بخت گشایی ، بازگشت معشوق و … که با در نظر گرفتن درخواست شخص موارد اعلام شده بروی مهره های آن فرد انجام می شود.

 دعای بنام زدن مهره مار

دعای بنام زدن و یا عقد مهره مار یکی از حساس ترین و مهمترین مراحل کار می باشد. زمانی که مهره مار خام است باید شخصی که می خواهد از آن استفاده کند با گرفتن یکسری مشخصات فردی می توان دعای بنام زدن مهره مار را انجام داد.

توجه داشته باشید که از یک جفت مهره مار تنها یک شخص می تواند استفاده کند. اگر مهره مار بنام شخصی زده شود فرد دگیری نمی تواند از همان مهره ها استفاده کند.

شرایط عقد مهره ی مار اصل

دعای بنام زدن بعد از خواندن دعاهای اصل انجام می شود تا تداخلی در عملکرد مهره ها بوجود نیاید. این دعای بنام زدن یا عقد کردن مهره ها باعث می شود که مهره مار انرژی های مثبت را نسبت به مشخصات شخصی که روی مهره مار انجام شده انتقال دهد.

به همین خاطر است که  دعای مهره مار را فقط می توان به نام یک شخص خواند و تنها آن فرد می تواند از مهره مار خود استفاده کند.

توجه داشته باشید که تمامی مراحلی که در مورد دعای مهره مار و مراحل بنام زدن مهره مار به آن اشاره شده توسط افراد خبره و حرفه ای در زمینه علوم غریبه انجام میشود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *