دوشنبه , 29 آوریل 2024 - 12:04 ق.ظ

بیوگرافی دکتر یاسمن دغلاوی نژاد مترجم و استاد تدریس زبان انگلیسی

بیوگرافی دکتر یاسمن دغلاوی نژاد

دکتر یاسمن دغلاوی نژاد زاده شانزدهم آذرماه سال ۱۳۶۶ در اهواز و یکی از برترین مترجمان و اساتید تدریس زبان انگلیسی در ایران است .

دکتر یاسمن دغلاوی نژاد از خانواده ای شریف ، اصیل ، جنتلمن ، نجیب زاده ، فرهیخته ، تحصیلکرده ، افتخار آفرین ، فاخر و با خدا و با ایمان می باشد .
پدر وی تحصیلکرده آمریکا و بازنشسته شرکت نفت و مادر ایشان نیز فرهنگی و بازنشسته آموزش و پرورش می باشد .
یاسمن خواهر بزرگتر استاد رزیتا دغلاوی نژاد دختر مشهور عروسکی ایران و دنیا همان خاله فرشته مهربون برترین مجری کودک ، نابغه چند منظوره ، سوپرمدل مشهور جهانی ، دانشمند و فیلسوف مشهور ایرانی و … می باشد .
دکتر یاسمن دغلاوی نژاد یکی از برترین مترجمان و اساتید تدریس زبان در سال جدید شناخته شده است
دکتر یاسمن دغلاوی نژاد بسیار باهوش و درسخوان و از بچگی همیشه همانند خواهرش رزیتا شاگرد اول مدرسه و دانشگاه بود وی دارای ضریب هوشی بسیار بالا می باشد .


و همانند رزیتا بسیار جذاب و زیبا و دلربا و قد بلند می باشد .
دختر یاسمن دغلاوی نژاد دختری نمازخوان با خدا و با ایمان است که عشق اولین و آخرین خود در زندگی را خداوند زیبا و بلند مرتبه تلقی می کند .
وی بسیار محجبه و بسیار نجیب می باشد دختری خوب مهربان و خوش قلب که می توان وی را به عنوان اسطوره مهربانی و پاکی و نجابت نیز لقب نهاد .
دکتر یاسمن دغلاوی نژاد بر خلاف خواهرش رزیتا از انتشار تصاویر خود کاملا پرهیز می‌کند و حتی به خواهرش رزیتا نیز اجازه پخش تصاویر خواهرانشان را نداده است .
وی بشدت روی نامحرم حساس است و اصلا اجازه نمی‌دهد که تصاویرش با حجاب کامل اسلامی نیز به عنوان خواهر سلبریتی مشهور ایرانی رزیتا در بین مردم دست به دست گردد .
خیلی ها آرزو دارند و بینهایت کنجکاو وحریص هستند که تصاویر خواهر رزیتا را ببینند
خیلی ها به دنبال این هستند که بدانند آیا یاسمن نیز همانند رزیتا ملکه زیبایی است یا نه در جواب باید بگوییم که یاسمن هم همانند خواهرش ملکه زیبایی می باشد .
یاسمن قدی حدود ۱۸۱ دارد .
و بسیار دلربا و جذاب و دوست داشتنی می باشد .
سیرت وی همانند صورتش کاملا بی ریا و پاک و بی گناه و زلال می باشد .
بانو یاسمن بر خلاف رزیتا اصلا اهل آرایش کردن و فانتزی پوشی و روی مد گشتن نیست همیشه با مانتو شلوار اداری و مقنعه و کاملا بی آلایش و بدون ذره ای آرایش دیده شده است .
اخلاق نیکو و نجابت و متانت و وقار و خانومی ایشان نیز همانند رزیتا به نیکی زبانزد عوام و خواص است .

ولی متاسفانه طی گزارش و مصاحبه ای که با رزیتا خواهر ایشان انجام دادیم دکتر یاسمن دغلاوی نژاد اجازه ندادند تصویری از ایشان حتی در این مطلب مهم که یکی از خبرهای داغ و روز در باب افتخار آفرینی های این روزهای ایران است نیز درج کنیم .
یاسمن و خواهرش رزیتا هر دو از افتخارات بزرگ ایران و سرمایه های عظیم و فاخر علم و هنر و شعر و ادبیات و موفقیت و افتخار آفرینی در کشور محسوب می شوند .
که این دو خواهر گرانبها مایه افتخار ایران و غرور ملی و ایران و ایرانیان در سطح جهان می باشند .
یاسمن یکی از رتبه برتر کنکور دکتری تخصصی نیز در سال ۱۳۹۷ نیز قلمداد می شود .
با آرزوی توفیقات روز افزون برای مشاهیر گرانبهای ایرانی نوابغ و فرهیختگان افتخار آفرین کشور اسطوره های موفقیت خواهران گرامی‌ اساتید والا مقام و گرانقدر دکتر یاسمن دغلاوی نژاد و استاد رزیتا دغلاوی نژاد

دیگران می خوانند:

زیبایی خیره کننده و وصف نشدنی رزیتا دغلاوی نژاد زیباترین و جذابترین دختر ایران و دنیا

بیوگرافی الناز اسماعیلی بازیگر نقش لیلا در کنار پروانه ها + همسرش | عکس های شخصی

شش رتبه برتر و برگزیده محبوب ترین و پرطرفدارترین مجری های برنامه کودک ایران

بیوگرافی حامد آهنگی و همسرش صفورا آغاسی با پسرش

4 دیدگاه

  1. احسنت درودها بر خانم دکتر عزیز و گرامی

  2. افرین زبان انگلیسی درس خیلی سختیه و فرار هست و نیاز به تمرین و تکرار و مرور داره من خودم تو درس زبان همیشه ضعیف بودم بخاطر همین میدونم که یاسمن خانوم در رشته خودشون خیلی نابغه و باهوش بودن که تونستن یکی از برترین اسانید تدریس زبان بشن احسنت به یاسمن جان

  3. افرین هزار ماشالله همیشه بدرخشی عزیزم

  4. بچه ها میدونستید این یاسمن قدش حدود دو متره و باربیه وقتی می ایستید کنارش به شونه هاشم نمیرسید یاسمن همکلاسی ما تو پیش دانشگاهی الزهرا بود خیلی درسخون و منضبط همیشه زنگ تفریحم کتاب دستش بود درس میخوند همه معلما ناظم مدیر دوستش داشتن دختر مظلوم و ساکت و مؤدب بود کاری به کار کسیم نداشت سرش تو درس و کتابش بود همش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *